قطعی اینترنت صدای رئیس قوه قضاییه را هم درآورد +ویدئو

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه قطع اینترنت در ساعات برگزاری کنکور برای مردم مشکل ایجاد کرد، تذکر داد: قطع اینترنت، راه منطقی برای جلوگیری از تقلب در کنکور نیست.

به گزارش تازه‌نیوز، تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا در حاشیه نشستی در قوه قضائیه با تأکید بر اینکه قطع اینترنت، راه منطقی قابل قبولی برای جلوگیری از تقلب در کنکور نیست، گفت: اینکه برای حفظ حقوق شرکت‌کنندگان در کنکور و جلوگیری از تقلب تمهیداتی اندیشیده شود، امری ضروری و لازم است اما قطع اینترنت در ساعات برگزاری کنکور برای مردم و امور روزمره و اداری آنها به صورت قابل توجهی مشکل ایجاد کرد.

رئیس عدلیه افزود: بر همین مبنا ضروری است رئیس سازمان بازرسی کل کشور بررسی‌های ناظر بر این موضوع را از این حیث که چه راه‌های دیگر جایگزینی وجود دارد و در سایر کشورهای دنیا چه تدابیری به منظور جلوگیری از وقوع تقلب در آزمون‌ها بدون قطع اینترنت صورت می‌گیرد، انجام دهد.

رئیس دستگاه قضا در همین راستا با بیان اینکه قطع اینترنت، راه منطقی قابل قبولی برای جلوگیری از تقلب در کنکور نیست، گفت: علی‌ایّحال باید برای کنکورهای آینده تدبیری در این زمینه صورت گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.