ضرب شست بانک مرکزی به بازار ارز/ روزهای خوش ارز فرزینی تا کی ادامه دارد؟

با به پایان رسیدن هفته، به نظر می‌رسد بانک مرکزی در دوره مدیریت جدید، توانسته ضرب شستی به بازار نشان دهد و البته برای ارایه تحلیلی دقیق‌تر باید وضعیت بازار در روزهای آینده را رصد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه تعادل با اشاره به سیاست‌ جدید ارزی بانک مرکزی «روزهای خوش ارز فرزینی» را روایت کرده و نوشت: باید منتظر ماند و دید فرزین تا چه حد توان مقاومت در برابر افزایش قیمت‌ها را دارد.

فرزین در ساعات پایانی سه‌شنبه شب نوشت: سلام. بانک مرکزی با حذف دلار توافقی به دنبال برچیدن رانت به وجود آمده بوده است. از این به بعد تمام صرافی‌ها بدون انجام ثبت نام، ارز خود را دریافت کنید؛ به نرخ تابلو، بدون صف. به دنبال این خبر، بازار ارز که از ساعات پایانی روز سه‌شنبه نزولی شده بود، در روز چهارشنبه نیز همین روند را ادامه داد. فضای ظهر دیروز بازار ارز آرام و بی‌سر و صدا برای دلالان و البته صرافی‌ها بود. خبری از شلوغی و چانه‌زنی‌های روزهای گذشته نبود و قیمت‌ها در تابلو و همچنین سروصدای دلالانی که کار می‌کردند و فروش داشتند، پایین‌تر آمده بود.

با به پایان رسیدن هفته، به نظر می‌رسد بانک مرکزی در دوره مدیریت جدید، توانسته ضرب شستی به بازار نشان دهد و البته برای ارایه تحلیلی دقیق‌تر باید وضعیت بازار در روزهای آینده را رصد کرد و دید که فرزین تا چه حد توان مقاومت در برابر افزایش قیمت‌ها را دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.