امام جمعه اهواز: در مقابل بی‌حجابی کوتاه نخواهیم آمد!

موسوی‌فرد امام جمعه اهواز گفت: ممکن است مردم برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آیند اما نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد.

به گزارش تازه‌نیوز، فارس نوشت: سید محمد نبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: مردم همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاد‌ه‌اند و و فردا در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن یک بار دیگر حضور پرشور خود را در صحنه به نمایش می گذارند.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی گفت: تضمین ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی، موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت های حیاتی و اقتصادی و عمرانی کشور برخی از دستاوردهای این انقلاب است.

وی در عین حال با اشاره به اهمیت شعار ظلم ستیزی و عدالت اجتماعی، بیان کرد: روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، استفاده از نیروی انسانی جوان، مستعد و کارآمد با زیربنای اصیل و قوی ایمانی و دینی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه اهواز در خصوص اهمیت مساله حجاب به ویژه در وصیت نامه شهدا گفت: در حوادث اخیر برخی توهم پیدا کرده‌اند که می توانند به ارزش های دینی ما چنگ اندازند.

وی با بیان اینکه از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آییم اضافه کرد: ممکن است مردم برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آیند اما نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد و غیرت هیچ مرد غیور ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که زن بدون پوشش در خیابان ها پرسه بزند مردم باید تذکر زبانی بدهند و بی تفاوت نباشند.

موسوی‌فرد خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: ما امت اسلامی به ویژه مردم خوزستان خواهان مصوب کردن قانون بازدارندگی در خصوص مساله بی حجابی هستیم. ما باید برای حفظ ارزش های دینی هزینه بدهیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: احداث پایگاه هوایی زیرزمینی عقاب ۴۴ برگ زرین دیگری از قدرت نیروهای مسلح است که مهم ترین پیام آن آمادگی در برابر حملات احتمالی دشمن بود که در صورت کوچکترین تعرضی به این نظام، نیروهای نظامی ما و مردم همیشه در صحنه برای همیشه آنها را پشیمان خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.