واکنش فتح‌الله‌زاده درباه سرمربی استقلال!

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید حساسیت یکسانی نسبت به استقلال و سایر تیم‌های لیگ برتری داشته باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درخصوص شرایط فعلی تیم استقلال اظهار داشت: استقلال در شرایط مطلوبی قرار دارد و در چهار بازی اخیر، چهار پیروزی خوب با تعداد گل‌های بالا به دست آورده است که نشان‌دهنده سختکوشی، قدرت و اتحاد تیمی ماست. باشگاه همه توان خود را برای حمایت از تیم و‌ شادی هواداران به‌کار گرفته است و از تلاش‌های همکارانم، بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم.

وی با ابراز اطمینان از حضور استقلال در دیدارهای آینده با قدرت و صلابت گفت: احساس من این است که موفقیت و درخشش استقلال برای برخی‌ها خیلی گران تمام شده است و همزمان با پیروزی‌های پیاپی استقلال، روند حاشیه‌سازی برای تیم ما آغاز شده است. از چند بازی قبل تا به حال، به‌دلایل مختلف سعی شده است برای استقلال مشکل درست کنند و به‌تصور خودشان، این قطارِ در حال حرکت را سنگ بزنند، این یک خیال باطل است؛ زیرا استقلال متحد و قدرتمند جلو می‌رود و هیچ چیز نمی‌تواند مانع این اراده تیم ما شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اتفاقات دیدار آبی‌ها با مس کرمان گفت: برخی از این حاشیه‌سازی‌ها در روزهای اخیر، ریشه‌های غیرواقعی و نادرست دارد، به‌عنوان مثال در تصاویری که پس از دیدار با مس کرمان منتشر شد، کاملاً واضح است که سرمربی ما هیچ کار غیرعادی انجام نداد و فقط به‌سمت هواداران و‌ سکونشینان استقلال شادی کرد که کاملاً هم امری طبیعی است، ساپینتو هم مضروب شد، هم کارت قرمز گرفت و حالا حکم به محرومیت او داده‌اند که بسیار عجیب و غیرطبیعی است.

فتح‌الله‌زاده با ابراز اینکه باشگاه استقلال به محرومیت ساپینتو کاملاً معترض است، خاطرنشان کرد: این حساسیتی که دوستان کمیته انضباطی روی استقلال دارند، اصلاً روی سایر تیم‌ها وجود ندارد. اتفاقاتی توسط سایرین افتاده است و حرف‌هایی زده شده است که روزها از آن می‌گذرد، اما خبری از عکس‌العمل کمیته انضباطی نیست! اعتقاد راسخ دارم روی نیمکت تیم ما حساسیت بی‌موردی ایجاد شده است و از احساسات و هیجانات فوتبالی سرمربی ما، به‌دنبال ابزاری هستند تا جریان بازی‌ها را به حاشیه ببرند.

وی با بیان اینکه این کارها فوتبالی نیست، عنوان کرد: باید در زمین مسابقه به‌دنبال رقابت با استقلال باشید. از مسئولان کمیته انضباطی انتظار دارم از جوسازی و هیاهوی سایرین تأثیر نگیرند و مسائل را با دقت و اشراف کامل، بر اساس مدارک و مستندات و با رعایت انصاف بررسی کنند. عدالت تنها درخواست ما از کمیته انضباطی است؛ این‌که همه تیم‌ها را به‌یک‌چشم ببینند و حساسیت یکسانی درخصوص همه تیم‌ها داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز حمایت از سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان بیان کرد: باشگاه استقلال درخصوص اتفاقات اخیر، از سرمربی خود به‌طور کامل و تمام‌قد دفاع می‌کند. مقصر این مسائل، شروع‌کننده حواشی هستند، نه ساپینتو. شخصاً پیگیر این اتفاقات هستم و اجازه نمی‌دهم کسی حق استقلال را پایمال کند. استقلال مکتب قدرت، عزت و افتخار است و هرگز اجازه نمی‌دهیم با کارهای غیرفوتبالی به تیم ما آسیب بزنند، شخصاً از طریق ریاست فدراسیون پیگیر این مسائل هستم.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به قضاوت داوران در دیدارهای هفته‌های اخیر استقلال اظهار داشت: استقلال بیشترین لطمه را بابت داوری خورده و امتیازات بسیاری را به‌خاطر اشتباهات داوران از دست داده است، حالا که به یک‌سوم پایانی لیگ رسیده‌ایم و حساسیت مسابقات بالاتر رفته است، فدراسیون فوتبال باید با نهایت دقت اقدام به چینش داوران کند، به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهم هیچ حقی از استقلال، چه در کمیته انضباطی و چه به‌خاطر اشتباهات داوری ضایع شود.

وی در پایان اظهارات خود گفت: با زحمت و تلاش بسیار همه اعضای باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، به روزهای خوب و روند مطلوبی رسیده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد حقی از تیم ما ضایع کند. با تلاش کلیه ارکان باشگاه و حمایت هواداران عزیزمان که همواره یار دوازدهم و تکیه‌گاه استقلال هستند، با نهایت قدرت در بازی‌های لیگ و حذفی شرکت می‌کنیم، پشت تیم خوب و قدرتمندمان ایستاده‌ایم و از آن حمایت می‌کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.