ادعای کیهان: رافائل گروسی جاسوس اسرائیل است!

حسین شریعتمداری نوشت: بی‌تردید اطلاعاتی که آقای گروسی از«‌اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان‌» به دست آورده است، بی‌کم و کاست در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت!

به گزارش تازه‌نیوز، حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: «رافائل گروسی» مدیرکل کنونی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی  به رابطه تنگاتنگ با اسرائیل شهرت دارد. در محافل هسته‌ای غرب و در میان برخی از خبرنگاران آمریکایی و اروپایی این احتمال مطرح است که آمانو توسط موساد به قتل رسیده که گروسی جانشین او شود!

او در ادامه افزود: دیروز آقای رافائل گروسی در برنامه‌ای که مسئولان محترم کشورمان ترتیب داده بودند با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان ملاقاتی طولانی داشت و در جریان فعالیت هسته‌ای آنها قرار گرفت! چرا؟! این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟! بی‌تردید اطلاعاتی که آقای گروسی از«‌اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان‌» به دست آورده است، بی‌کم و کاست در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت!

شریعتمداری سپس تاکید کرد: از مسئولان محترم که در صداقت و تعهد آنان کمترین تردیدی نیست، انتظار آن است که به مدیرکل آژانس اعتماد نکنند تا اطلاعاتی فراتر از آنچه در چارچوب تعهداتمان (پروتکل‌ها) آمده است در اختیار او قرار نگیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.