خبر اعتصاب بازیکنان استقلال به پرتغال رسید!

خبر اعتصاب بازیکنان استقلال و خودداری آبی‌پوشان از تمرین در رسانه‌های کشور پرتغال بازتاب داشته است.

به گزارش تازه‌نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال روز گذشته به دلیل مشکلات مالی تصمیم به لغو تمرین گرفتند و به نشانه اعتراض به مدیران باشگاه، اعتصاب کردند.

خبر اعتصاب آبی پوشان به واسطه حضور «ریکاردو ساپینتو» در رسانه‌های کشور پرتغال هم بازتاب گسترده‌ای داشته است.

به نقل از مهر، روزنامه ابولا در این خصوص به سختی‌های کار ساپینتو در استقلال اشاره کرد و نوشت: «علیرغم نتایج خوبی که این تیم کسب کرده، زندگی برای ریکاردو سا پینتو در استقلال ایران به دلایل غیرورزشی آسان نیست. این تیم پنجشنبه تصمیم گرفت برای مدت نامشخصی در اعتراض به معوقات مالی و وعده‌های بی نتیجه تمرین نکند. طبق اعلام مطبوعات محلی، باشگاه مشکلات مالی زیادی را پشت سر می‌گذارد.»

روزنامه اوجوگو با تیتر «تیم ساپینتو از تمرین امتناع کرد» مشکل باشگاه استقلال را به این شکل منعکس کرده است: «استقلال تهران با هدایت ریکاردو سا پینتو پرتغالی آخرین تمرین خود را برگزار نکرد. این تیم از معوقات دستمزدها و حقوق‌ها شاکی است. مدیران باشگاه قبلاً قول پرداخت حقوق معوقه را داده بودند اما این وضعیت هنوز حل نشده و چاره کار لغو تمرین روز پنجشنبه بود.»

روزنامه رکورد هم نوشت: «بازیکنان استقلال از چند روز پیش به مدیریت باشگاه بابت تعویق در دریافت دستمزدهایشان هشدار داده بودند اما باوجود قول مدیرعامل باشگاه، هنوز مبلغی دریافت نکرده‌اند. معلوم نیست این اعتصاب در روزهای آینده ادامه خواهد داشت یا خیر. استقلال مشکلات مالی مختلفی را تجربه می‌کند و امیدوار است از دولت محلی کمک بگیرد. با این حال، اگر این کمک مالی برسد، به گفته مطبوعات، برای پوشش بدهی باشگاه با آندره استراماچونی، مربی‌ای است که در سال ۲۰۱۹ از استقلال جدا شد.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.