پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲

پیش بین ی بورس برای فردا دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ به چه صوت است؟

به گزارش تازه‌نیوز، شاخص کل بورس اولین هفته کاری فروردین ماه را با فتح قله ۲ میلیونی پشت سر گذاشت؛ این رشد شاخص کل در اولین هفته کاری سال باعث شد شاهد ورود نقدینگی‌ جدید به تالار شیشه‌ای معاملات باشیم.

شاخص کل در آخرین روز کاری اسفندماه سال گذشته روی عدد یک میلیون و ۹۶۰ هزار واحدی بود و در پایان این هفته به عدد دو میلیون و ۷۸ هزار واحدی رسید و بازدهی ۶ درصدی را در کارنامه خود ثبت کرد.

در آن سوی بازار نیز شاخص هم‌وزن در محدوده ۶۲۲ هزار واحدی ایستاد و توانست بازدهی همانند شاخص کل یعنی حدود ۶ درصدی را کسب کند. همچنین شاخص کل فرابورس نیز توانست با رسیدن به سطح ۲۵ هزار و ۳۵۷ واحدی بازدهی تقریبا ۴ درصدی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

بورس

پیش‌بینی بورس

اولین هفته بورس تهران با روند صعودی گذشت و با توجه به قیمت پایانی تک‌سهم‌ها انتظار می‌رود که دومین هفته کاری سال نیز مثبت شود.

بر اساس جدیدترین آمار بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۳۶ درصد رسیده است؛ برخی از کارشناسان می‌گویند که این افزایش نرخ تا حدودی می‌تواند تاثیر منفی روی بازار سرمایه بگذارد.

اما به طور کلی و با توجه به پیش‌بینی کارشناسان احتمالا دومین هفته فروردین‌ماه شاهد مثبت و سبزپوش بودن اکثر صنایع بازار باشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.