روش جدید برای اخطار به بی‌حجاب‌ها/ واکنش پلیس به انتشار عکس‌ها

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس درباره ارسال پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش تازه‌نیوز، تسنیم نوشت: پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: در اقدامی ابتکاری، پلیس به‌جهت جلوگیری از بروز هرگونه تنش و تزاحم با هموطنان در برقراری قانون حجاب، با استفاده از ابزار و دوربین‌های هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آنها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع می‌کند.

همچنین مرکز اطلاع‌رسانی پلیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “پلیس در چارچوب حفظ ارزش‌ها، صیانت از حریم خانواده و تقویت سلامت روانی جامعه و تأمین آرامش شهروندان عزیز هیچ نوع رفتار و کنش فردی و جمعی مغایربا قانون را برنمی‌تابد و لاجرم با هر فعل و اقدامی که امنیت روانی و آرامش عمومی را دستخوش چالش کند، بر اساس «مُرّ قانون» برخورد می‌کند.

این مطالب را هم ببینید:

به همین سبب، از معدود کسانی که با بی‌توجهی؛ سیمای اخلاقی جامعه را مخدوش می‌سازند، انتظار می‌رود ضمن رعایت دقیق قانون و هنجارهای جامعه، از هر نوع کنشی که چهره معنوی کشور را لکه‌دار می‌کند و موجب اشاعه ناامنی و اضطراب می‌شود، به‌جد بپرهیزند.

مدیران محترم اماکن و صنوف مختلف نیز با تعامل پویا و خردمندانه، نظارت بر رعایت هنجارهای جامعه توسط متصدیان صنوف را با جدیت اعمال کنند.

از شهروندان عزیزمان نیز خواستاریم همکاری و همیاری با خادمان خود در پلیس را تداوم بخشند.”

پیامک حجاب

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.