جزئیات جدید از پلمب مجتمع تجاری اوپال +عکس

یکی از کسبه مجتمع تجاری اوپال، پلمب این مجتمع تجاری با حدود هزار نفر پرسنل را دارای تبعات اقتصادی برای افراد دانست و از اخذ تعهد ۸ صفحه‌ای از هیات مدیره این مجتمع پیش از پلمب خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، ظهر امروز، سه‌شنبه، ۵ فروردین مجتمع تجاری اوپال به دلیل آنچه عدم رعایت حجاب از سوی مراجعان عنوان شده، پلمب شد. یکی از کسبه اوپال در گفت‌وگو با شرق درباره جزئیات این مهم گفت: «پیش از تعطیلات نوروز هیات مدیره مرکز تجاری اوپال درگیر ماجرای حجاب بوده‌است. به مجموعه تذکر داده شد و البته مدیریت تعهد داد. از هیات مدیره یک تعهد ۸ صفحه‌ای اخذ شد که  ۹ بند داشت.»

او درباره جزئیات تعهد اخذ شده، توضیح داد: «همه این بندها اجرایی شد؛ از نصب بنر حجاب تا تذکر حجاب از طریق بلندگوهای مجموعه و … همچنین نیروی‌هایی برای تذکر حجاب در مجموعه مستقر شدند. این موضوع البته برای همه مراکز تجاری دست کم در شمال تهران بوده است.»

این کاسب مجتمع تجاری اوپال درباره مطالبه اصلی از این مجموعه گفت: «گفته شده بود از ورود زنان بی‌حجاب جلوگیری کنند که البته شدنی نبود. دوباره از هفته پیش آمدند و تذکر دادند و ما هم نمی‌توانستیم کاری کنیم.»

در همین ارتباط:

او درباره اتفاقاتی که از صبح امروز در اوپال رخ داد، تصریح کرد: «امروز صبح ۲ نفر از نیروهای اماکن آمدند و ایستاده بودند و نیروی خودشان را جلو در گذاشتند. بعد هم شروع به تذکر دادن کردند اما در نهایت حدود یک ساعت پیش تصمیم گرفتند که کل مجموعه را پلمب کنند تا بعدا به موضوع رسیدگی شود.»

یکی از کسبه اوپال متذکر شد: «بیش از هزار نفر در مجموعه اوپال کار می‌کنند چون نزدیک به ۵۷۰-۸۰ واحد صنفی تجاری و اداری اینجا داریم و این پلمب می‌تواند تبعات اقتصادی زیادی برای کسبه داشته باشد.»

او در خاتمه درباره برخی مطالب مطرح شده مبنی بر بروز درگیری، گفت: «درگیری و بازداشت نداشتیم اما از پرسنل خواسته شد مرکز را خالی کنیم. این اتفاق هم افتاد و احتمالا از فردا باید دنبال روند قضایی فک پلمب باشیم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.