متلک آمریکا به آلمان بحران‌زده: واکسن‌ها در راهند!

در حالی که آلمان، به علت اوج گرفتن دوباره ویروس، محدودیت‌های کرونایی را تشدید کرده، رئیس جمهور آمریکا با متلک خطاب به آنها گفت: واکسن‌ها در راهند!

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، در حالی که اروپا دوباره روزهای سخت کرونایی را تجربه می‌کند، صدراعظم آلمان با توجه به عدم کاهش شیوع کرونا خواستار ایجاد محدودیت‌های شدیدتر در کشور شد.

آلمان دیروز سه شنبه با ثبت 622 مرگ و میر کرونایی چهارم جهان شد. تاکنون 1 میلیون و 218 هزار و 325 آلمانی {از 83 میلیون جمعیت کل کشور} کرونا گرفته که از این تعداد 20 هزار و 161 تن فوت کرده‌اند.

 بنابر گزارش تازه‌نیوز، مدیریت آلمانی ها در بحران کرونا، دستمایه متلک توئیتری جدید ترامپ شد. دونالد ترامپ در توئیتی با اشاره به سخنان مرکل درباره سخت‌تر کردن محدودیت‌های کرونایی به دنبال شدت گرفتن مرگ و میر کرونایی، نوشت: منتقدان نفرت انگیز من مدام از آلمان به عنوان کشوری که ما باید در مدیریت کرونا دنباله رو آنها علیه ویروس چینی باشیم، یاد می‌کردند. من عاشق آلمانم  اما واکسن‌ها در راهند!

ظاهرا رئیس جمهور آمریکا با این توئیت‌ها قصد دارد مردم جهان فراموش کنند که تحت مدیریت وی آمریکا از رقم 15 میلیون کرونایی عبور کرده و بیشترین تعداد قربانیان کرونا در جهان را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.