احتمال دربی استقلال و پرسپولیس در فینال جام‌حذفی

برنامه مرحله نیمه نهایی جام حذفی و تقابل تیم های حاضر در این مرحله مشخص شد.

به گزارش تازه‌نیوز، روز گذشته دو تیم استقلالتهرانی استقلال و هوادار تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل حریفان خود به میدان رفتند که هر دو به سختی موفق شدند به ترتیب پارس جنوبی جم و استقلال ملاثانی را شکست داده و به جمع چهار تیم نهایی مسابقات صعود کنند.

تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز امروز مشخص شد. جایی که در یکی از مسابقات نساجی موفق شد به راحتی پیکان را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. همچنین در دیگر مسابقه مرحله یک چهارم نهایی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران موفق شد به سختی گل گهر سیرجان را شکست دهد و دیگر تیم حاضر در نیمه نهایی لقب بگیرد.

حالا به شکل کامل معمای نیمه نهایی جام‌حذفی ایران مشخص شده و بر این اساس سه تیم تهرانی استقلال، پرسپولیس و هوادار به همراه نساجی مازندران تیم‌های حاضر در این مرحله را تشکیل می دهند.

طی قرعه کشی انجام شده برای مرحله نیمه نهایی مشخص شد دو تیم پرسپولیس و هوادار باید به مصاف هم بروند و استقلال هم با نساجی مازندران تقابل خواهد کرد.

بدین ترتیب انتظار برای رویارویی سرخابی های پایتخت در این مرحله بی نتیجه ماند و دو تیم ممکن است در صورت صعود به فینال در مرحله پایانی با یکدیگر دیدار کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.