غضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم و نماینده همدان در مجلس خاطرنشان کرد: «به هیچ وجه نمی‌توانیم از ارزش‌های‌مان عقب‌نشینی کنیم، ما ۲۲۸ هزار شهید داده‌ایم که ارزش‌هایمان حفظ شود. بنابراین قرار نیست به دلیل مسائل سیاسی از حجاب عقب‌نشینی کنیم.»

عضو فراکسیون روحانیت مجلس یازدهم با اشاره به واکنش مسئولان درباره حجاب، به دیده بان ایران گفت: «همانطور که در فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان شده بود که بی‌حجابی هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی، الان دیگر فقط بحث حجاب نیست بلکه برهنگی مطرح است. برهنگی یک مسئله برنامه‌ریزی شده است که چند سال است برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند. در سال گذشته به دلیل اغتشاشات و جریان [مهسا] امینی آن را پررنگ‌تر کردند وگرنه از بیرون برنامه‌ریزی شده است و به این شکل نیست که بگوییم کسی مقید نیست یا هنجارها را زیر پا می‌گذارد بلکه از بیرون برنامه‌ریزی شده است.»

احمدحسینی فلاحی عضو فراکسیون روحانیت مجلس درباره افزایش کشف حجاب ها توسط زنان اظهار نگرانی کرد و گفت: «مشاهده می‌کنیم که دشمنان زنان را تشویق و ترغیب می کنند تا در برخی خیابان ها به صورت برنامه‌ریزی کشف حجاب و تجمع کنند و حتی برنامه ریزی می کنند که با چه ابزاری جلو بیایند. بنابراین  مسئله محدود به حجاب نمی‌شود و این روزها خیلی از هنجارشکنی‌های دیگری را در کنار حجاب می‌بینید.برخی از زنان با گرم شدن هوا می خواهند برهنه شوند، این اقدام خیلی خطرناک است و با حکومت اسلامی باید با آن برخورد کند.  قوه قضاییه طرحی برای برخورد با زنان کشف حجاب کننده تهیه کرده و آن را به دولت داده است ما در مجلس سعی می کنیم زودتر این قانون تصویب شود ولی تا آن زمان بیکار نخواهیم نشست.»