رپورتاژ خبرنگار روزنامه جوان برای منافقین خبرساز شد! +عکس

توئیت خبرنگار روزنامه جوان درباره یک سریال نمایش خانگی خبرساز شد.

به گزارش تازه نیوز، کبری آسوپار، خبرنگار روزنامه جوان در توئیتی که به سرعت در کانال‌های خبری بازنشر شد، به خوانندگی مرضیه در سریال رهایم کن اشاره کرد و آن را به گروهک منافقین نسبت داد.

ساعتی بعد، مصطفی قاسمیان، خبرنگار روزنامه خراسان به این توئیت واکنش نشان داد و گفت اولا در این سریال خبری از خوانندگی »مرضیه» نیست و ثانیا این توئیت و همراهی هماهنگ کانال های خبری برای بازنشر آن، دستمایه حاشیه سازی عجیب برای سریال شد. پس از این توئیت، واکنش‌ها به آسوپار بیشتر و برخی کاربران خواستار عذرخواهی او شدند که تا کنون واکنشی از او منتشر نشده.

با این حال کمیل عباسی، فرزند وزیر ورزش دولت احمدی نژاد نیز در توئیتی برای این خبرنگار سیاسی نوشت: فارغ از نام خواننده، سوژه کردن این موضوع کم اهمیت باعث نقض غرض نگارنده شده چون کسانی که این سریال را حتی ندیدند یا متوجه آهنگ نشده بودند، پیگیر شدند و در وقع اسم مرضیه و منافقین ضریب رسانه ای خورد و همانطور که می دونی چقدر تشکیلات منافقین ذوق می کنه از پروموت شدن!

شایان ذکر است، مجید مولایی تهیه کننده سریال رهایم کن، چند روز قبل با انتشار ویدئویی از حملات سازماندهی شده به این سریال خبر داده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.