تیم منتخب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر هم روز گذشته برگزار شد و به پایان رسید.

به گزارش تازه‌نیوز، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و 8 بازی در روز گذشته انجام شد و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان با عملکرد خوبی که در ترکیب تیم‌هایشان داشتند توانستند تاثیرگذار باشند و به همین منظور مطابق هر هفته تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم که به شرح زیر است:

گلر: نیما میرزازاد (سپاهان)

دروازه‌بان سپاهان که جانشین پیام نیازمند شد به خوبی توانست از پس مسئولیت خود بر بیاید و با مهار یک پنالتی کلین شیتش را تکمیل کرد.

مدافع راست: امیرحسین جدی (ذوب آهن)

مدافع مورد علاقه مهدی تارتار در بازی این هفته تیمش علاوه بر عملکرد خوبی که داشت تک گل تیمش را به ثمر رساند و گاندوها را از یک شکست نجات داد.

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

مدافع گرجستانی پرسپولیس که از خریدهای خوب این فصل سرخپوشان است در برابر گل‌گهر هم کم اشتباه و پرفروغ ظاهر شد و در نفوذ ها هم به تیمش کمک کرد.

مدافع میانی: محمدحسین مرادمند (استقلال)

از تغییرات ترکیب اصلی استقلال در این بازی بود که توسط ساپینتو انجام شد و عملکرد خوبی هم داشت و یکی از دو گل استقلال مقابل مس را وارد دروازه حریف کرد.

مدافع چپ؛ میلاد زکی‌پور (سپاهان)

مدافع سپاهانی‌ها اگرچه در گل‌ها و پاس گل های این تیم مقابل پیکان نقشی نداشت ولی عملکرد دفاعی خوبی از خودش به جا گذاشت و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت.

هافبک دفاعی: مهدی مهدی‌پور (استقلال)

هافبک تیم فوتبال استقلال در بازگشت به ترکیب اصلی این تیم عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و یک پاس گل هم داد تا در برتری مقابل مس رفسنجان تاثیرگذار ظاهر شود.

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

بازیکن گلزن سرخپوشان در بازی با گل گهر سه گل برای تیمش به ثمر رساند تا هم ستاره ترکیب پرسپولیس و هم ستاره هفته بیست و نهم لیگ برتر لقب بگیرد.

هافبک هجومی: سعید صادقی (پرسپولیس)

هافبک سرخپوشان که فصلی به پرفروغی فصل گذشته نداشت در برابر تیم سابقش حسابی گل کاشت و با یک گل و یک پاس گل در برتری پرگل پرسپولیس از نفرات کلیدی بود.

وینگر: امید نورافکن (سپاهان)

وینگر تیم سپاهان روز درخشانی مقابل پیکان داشت و با دو گل زده و یک پاس گل از نفرات کلیدی تیمش در برتری پرگل هفته بیست و نهم بود که زوج خوبی با شهریار مغانلو تشکیل دادن است.

مهاجم نوک: شهریار مغانلو (سپاهان)

مهاجم سپاهان در بازگشت به ترکیب تیمش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و او هم مثل نورافکن دو گل زده و یک پاس گل در بازی با پیکان برای خودش به ثبت رساند.

وینگر: محمد قنبری (تراکتور)

پدیده این فصل تزاکتور در هفته بیست و نهم موفق شد تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند و چهره اول سرخپوشان تبریزی در هفته ما قبل پایانی لیگ برتر باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.