فیلم عجیب سی‌ان‎‌ان از مصاحبه با یک تروریست!

ویدئویی از اقدام عجیب خبرنگار سی‌ان‌ان در مراجعه به منزل فردی که گفته می شود برای کشتن ناوالنی، مخالف پوتین اقدام کرده، به یکی از پربازدیدترین ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، یک فیلم خبری کوتاه از سی‌ان‌ان خبرساز شد. گفته می‌شود «اولگ تایاکین» فردی است که به الکسی ناوالنی، مخالف پوتین گاز اعصاب داده تا او را بکشد.

بر این اساس کلاریسا، خبرنگار سی‌ان‌ان، در حرکتی عجیب به در خانه مامور مخفی در حومه مسکو رفته و خواستار مصاحبه با وی می‌شود.

این فیلم به سرعت وایرال شده و کاربران نظرات مختلفی درباره آن دادند.

یکی آن را شکستن تمام پروتکل‌ها دانست و دیگری خبرنگار سی‌ان‎ان را ستوده و دیگری گفته تهمت ناروا است و …

دیروز مقامات آلمانی تایید کردند که ناوالنی برای دومین بار قبل از سوار شدن در هواپیما برای معالجه در آلمان دوباره با گاز اعصاب مورد حمله قرار گرفت اما زنده ماند.

سی‌ان‌ان چطور دنبال این سوژه رفت؟

چند روز قبل پزشکان آلمانی پس از انجام آزمایش خون از الکسی ناوالنی ترور او را تایید کردند. آنها گفتند رهبر اپوزیسیون روسیه برای دومین بار با گاز اعصاب مورد حمله قرار گرفته است. پس از ترور قبلی ناوالنی توسط سرویس‌های امنیتی روسیه، روز 20 اوت حین انتقال به آلمان، به وی دوباره «دُز» دیگری از گاز اعصاب زده شد اما وی نمرد. این موضوع را پزشکان مرکز نظامی آلمان در برلین پس از گرفتن آزمایش خون، متوجه شدند.

روس‌ها امیدوار بودند رهبر مخالفان پوتین حین مسافرت به آلمان جان خود را از دست دهد که چنین نشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.