وزیر کشور استرالیا: فرزند ترامپ را «بچه‌ای» است که معروف نیست

پس از آنکه پسر دونالد ترامپ سفر و سخنرانی از پیش تعیین‌شده‌اش در استرالیا را لغو کرد، وزیر کشور استرالیا، دونالد ترامپ جونیور را «بچه» خواند!

به گزارش تازه‌نیوز، برای دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس‌جمهوری سابق آمریکا یک تور سه روزه استرالیا که قرار بود از روز یکشنبه در سیدنی آغاز شود، رزرو شده بود. او روز چهارشنبه این سفر را لغو کرد و سازمان‌دهندگان این سفر دلیل آن را از قول خود پسر ترامپ “مشکلات مربوط به ویزا” عنوان کردند.

سازمان‌دهنده این تور سخنرانی که خودش را یک گروه غیردولتی معرفی می‌کند، در فیسبوک نوشت: به نظر می‌رسد آمریکا تنها کشوری نیست که شرایط را برای ترامپ‌ها دشوار کرده است.

اما کلر اونیل، وزیر کشور استرالیا گفت: به دونالد ترامپ جونیور ویزا داده شد و فروش ضعیف بلیت دلیلی بود که او این سفر را لغو کرد.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، او در توییتی که بعدا حذف شد، نوشت: حیف! دونالد ترامپ جونیور باخت. به او ویزا داده شد که به استرالیا بیاید. او کنسلی از سوی ما دریافت نکرد. او فقط “بچه‌ای” است که خیلی معروف نیست!

البته مشخص نیست که چرا پست‌های توییتر پاک شدند و دفتر اونیل هم به درخواست برای اظهار نظر پاسخی نداد.

آنتونی آلبانیز، نخست‌وزیر استرالیا گفت، این کشور مانع ورود پسر ترامپ نشده است.

او تصریح کرد: ویزا دونالد ترامپ جونیور به روشی ساده صادر شد. او مثل هر شخص دیگری، قرار شد که اینجا بیاید. تعویق سفرش به خودش مربوط می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.