مقصد باورنکردنی ستاره لیگ‌برتر

مدافع جوان و ملی پوش پیکان در آستانه پیوستن به گل گهر سیرجان قرار گرفته است.

به گزارش تازه‌نیوز، سامان فلاح یکی از چهره های خبرساز فوتبال ایران در هفته های گذشته بوده است؛ این مدافع ۲۲ ساله که دو سال دیگر از قراردادش با پیکان باقی مانده مورد توجه تیم های مطرح زیادی قرار گرفت اما حالا در یک قدمی تیمی است که شاید باورش کمی مشکل باشد.

سپاهان، استقلال و پرسپولیس سه تیمی بودند که خواهان جذب فلاح شدند اما رقم درخواستی بالای باشگاه پیکان سبب عقب نشینی این باشگاه ها از این انتقال شد.در ادامه تراکتور تبریز برای استخدام این بازیکن جوان و باتجربه پیش قدم شد و حتی سرخپوشان تبریزی با مدیران باشگاه پیکان توافقاتی نیز برای صدور رضایتنامه داشتند.

حالا اما از باشگاه پیکان خبر می رسد که گل گهر سیرجان توانسته از تراکتوری ها برای استخدام سامان فلاح سبقت بگیرد. در شرایطی که خیلی ها منتظر عقد قرارداد رسمی و سه جانبه میان تراکتور، پیکان و سامان فلاح برای حضور این بازیکن در تبریز بودند، اما ظاهرا گل گهر مبلغ بالاتری را نسبت به تراکتور به پیکانی ها پرداخت خواهد کرد تا کاپیتان دوم تیم امید به سیرجان برود.

بیشتر بخوانید:

به نقل از خبرورزشی، به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به گل گهر مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی شاهد معرفی رسمی این بازیکن با لباس نماینده سیرجان در لیگ برتر باشیم.

گفتنی است؛ باشگاه پیکان در ابتدا مبلغ ۳۰ میلیارد تومان را بابت رضایتنامه از تیم های خواهان سامان فلاح در خواست می کرد. آنها در ادامه تا ۲۰ میلیارد تومان پایین آمدند و حالا مشخص نیست با چه عددی رضایتنامه مدافع آینده دار خود را صادر خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.