رئیس ستاد امر به معروف: مردم برای کشف حجاب بیشتر از گرانی نگران هستند

رئیس ستاد امر به معروف گفت: دین‌زدایی با وجود حوزه‌های علمیه، مبلغان دینی، خانواده و افراد دین‌دار امکان ندارد. داعش همان خوارج و افراد بی‌دین متظاهر به دینداری هستند. مردم ایران غیرت دینی دارند و برای کشف حجاب بیشتر از گرانی نگران هستند.

به گزارش تازه‌نیوز، کاظم صدیقی عصر جمعه ۲۳ تیرماه در افتتاحیه رسمی دومین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) که در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بی‌ایمانی و ناامیدی منشاء شکست قطعی است.

وی با اشاره به مساله غدیر، ادامه داد: واقعه غدیر یک قاعده و مدل برای حکمرانی و یک معیار برای سبک زندگی اسلامی است. غدیر زبان قرآن است و مطالب قرآن را برای ما تداعی می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئله مباهله در غدیر سند حقانیت و ولایت است، عنوان کرد: اهل مباهله وابستگی به خانه و مادیات دنیوی ندارند. در مباهله بیت و نظام خانواده برای ما تثبیت شد و خداوند نیز خانواده را مجرای بقای دین می‌داند.

صدیقی با تاکید بر اهمیت سه حریم بیت، قرآن و ولایت امیرالمؤمنین، بیان کرد: خداوند این سه حریم را که جزو حرمات‌الله محسوب می‌شوند، حفاظت می‌فرماید و دشمنان آنها را نابود می‌کند.

وی با بیان اینکه در ایران زن حرمت دارد، اضافه کرد: حجاب زن باعث حفظ حرمتش می‌شود، همچنین زن مسلمان در خانه و خانواده شخصیت دارد. اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه دین با عمامه، چادر و مجالس امام حسین(ع) پررنگ شد و رضاخان تلاش کرد این سه عامل را نابود کند، گفت: دین‌زدایی با وجود حوزه‌های علمیه، مبلغان دینی، خانواده و افراد دین‌دار امکان ندارد. داعش همان خوارج و افراد بی‌دین متظاهر به دینداری هستند. مردم ایران غیرت دینی دارند و برای کشف حجاب بیشتر از گرانی نگران هستند.

وی عنوان کرد: عده‌ای از بیگانگان و دشمنان پول می‌گیرند تا قبح بی‌حجابی را بشکنند. همچنین گروه دوم از بی‌حجاب‌ها قانون و شرع را نمی‌دانند و اطلاع ندارند کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به خطر گروه سوم از بی‌حجاب‌ها، تاکید کرد: این گروه را باید خیلی جدی گرفت و با آنها مطابق با قانون برخورد کرد. آنها از دشمن خط می‌گیرند و به عنوان نفوذی برای نابودی نظام تلاش می‌کنند. برای مبارزه به بی‌حجابی باید مساجد آباد گردد تا دین حفظ شود. وقتی جبهه نیروهای انقلابی سنگر را خالی کنند، دشمن پیروز می‌شود.

صدیقی همچنین عملکرد ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر را موثر دانست و بیان کرد: این ستادها آنقدر معروفات را پررنگ می‌کنند که منکرات در آنها محو شوند. در نمایشگاه‌ها سعی کنید رونق حجاب را مطرح کنید تا کشف حجاب از بین برود.

وی اضافه کرد: همچنین ازدواج نیز باید در میان جوانان ترویج پیدا کند. والله بالله انقلاب ما تا به امروز با دست غیب حمایت شده است؛ پس آن را حفظ کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.