ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور مشخص شد

بازیکنان تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شروع دیدار امروز مشخص شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، دیدار حساس تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۵ امروز در حالی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود که طبق آنچه انتظار می‌رفت استقبال گسترده ای برای تماشای این بازی شده است.

پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ترجیح داد بدون تغییر ترکیب خود نسبت به هفته اول برای دیدار با تراکتور وارد زمین شود. از این رو بازیکنان زیر در ابتدای با برای این تیم به میدان می‌روند:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، وحید امیری، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و شهاب زاهدی.

ترکیب مطمئن یحیی گل محمدی برای دومین هفته متوالی که قطعا روز سختی را مقابل تراکتور خواهند داشت. تراکتور پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان چاره‌ای جز پیروزی در دیدار مهم خانگی خود ندارد. پاکو خمز برای برطرف کردن نقاط ضعف تراکتور تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به دیدار نخست گرفته است.

مصدومیت محمد آقاجانپور و محرومیت صفا هادی جزو مواردی بود که تغییر اجباری در ترکیب سرخپوشان تبریز را بیش از پیش محسوس کرد تا نفرات زیر برای شروع بازی با پرسپولیس انتخاب شوند:

حسین پورحمیدی، عارف آغاسی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، سیامک نعمتی، ریکاردو آلوز و عارف رستمی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.