قیمت انواع گوشی موبایل امروز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد

آخرین قیمت انواع گوشی موبایل برای امروز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد مشخص شد.

به گزارش تازه‌نیوز، امروز پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برندهای پرطرفدار بازار نسبت به روز قبل خود تغییری نداشتند.

ثبات قیمت گوشی موبایل در اکثر مدل‌ها

در گروه اپل، قیمت گوشی iPhone 14 pro max، در سطح ۶۱ میلیون تومان و همچنین قیمت گوشی iPhone 13 pro max، در سطح ۷۱ میلیون تومان، باز هم بدون تغییر ماندند. در این گروه، iPhone 13 معمولی، باز هم افزایش داشت و به سطح ۳۸ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ تغییر چندانی مشاهده نشد و قیمت گوشی S22 ultra در همان سطح روز گذشته، ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باقی ماند. قیمت گوشی S23 ultra نیز باز هم کاهش اندکی یافت و به ۴۹ میلیون و ۲۱۹ هزار تومان رسید. سری اقتصادی A54 و A34 همچنان جایگاه قیمتی خود را حفظ نموده و به ترتیب ۱۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تثبیت نمودند.

در گروه شیائومی، باز هم کاهش قیمت داشتیم؛ به‌طوری که قیمت گوشی Xiaomi Mi 12 به سطح ۲۰ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسید. قیمت گوشی 11 Xiaomi Mi نیز در همان سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان ثابت ماند. در سمت دیگر نیز قیمت گوشی ناتینگفون سری اول نیز باز هم سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان را حفظ کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.