ببینید: متلک رئیس دفتر خاتمی به مدیر شبکه سه!

حجت‌الاسلام ابطحی در یک مصاحبه ویدئویی به انتقاد از سیاست‌های مدیر شبکه سوم سیما در حذف عادل فردوسی‌پور و برنامه با سابقه او پرداخت.

به گزارش تازه نیوز، حجت‌الاسلام محمد علی ابطحی در این گفتگو با اشاره به حذف برنامه نود و عادل فردوسی پور از شبکه سوم سیما به این شیوه مدیریت انتقاد کرد. او گفت: مدار صداوسیما را علاقه مردم تعیین می‌کند نه مدیر یک شبکه!

مخالفت با عادل

ابطحی انتقادش به تصمیم‌گیری‌های شخصی و ضد مردمی است. بعد از آنکه صداوسیما گزارش فینال را به فردوسی پور نداد. عادل فردوسی‌پور به دعوت فدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت تا با آمادگی کامل فینال حساس بین پرسپولیس و اولسان هیوندای را گزارش کند. عادل فردوسی‌پور که برای گزارش دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از طریق صفحه فارسی اینستاگرام AFC به قطر سفر کرده بود، به استادیوم الجنوب قطر رفت.

عادل در جایگاه گزارشگری‌اش در طبقه ششم این ورزشگاه نشست و دیدار حساس پرسپولیس و اولسان هیوندای را گزارش کرد.

رکورد شکسته شد

لایو عادل فردوسی پور از بازی فینال پرسپولیس – اولسان موفق به ثبت رکوردی کم نظیر شد. ۸۰۹ هزار بیننده با رجوع به صفحه ی فارسی «ای اف سی» گزارش فردوسی پور از بازی فینال را تماشا کردند.

این تعداد بیننده توانست رکورد پربیننده ترین لایو در ایران را به فردوسی پور اختصاص دهد. همچنین، گفته می شود تعداد لایو فردوسی پور در بین پنج لایو پربازدید دنیا نیز قرار گرفته است. عادل فردوسی‌پور البته بازهم رکورد زد. اینستاگرام ای‌اف‌سی فارسی که فینال آسیا از آن به شکل زنده پخش شد تا ظهر جمعه کمتر از یک میلیون نفر دنبال کننده داشت. دیروز و ساعاتی قبل از شروع بازی، و به لطف محبوبیت فردوسی پور، دو میلیون دنبال کننده را رد کرد.

دلیل افزایش عجیب فالوورهای این صفحه، اعلام شدن خبر حضور عادل فردوسی‌پور به‌عنوان گزارشگر این مسابقه عنوان شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.