شوک لاریجانی به خالص‌سازان و سوپر انقلابی‌ها!

به نظر می‌رسد علی لاریجانی مصمم‌تر از گذشته وارد یک کنش انتخاباتی برای شکست پروژه «خالص‌سازان یا سوپر انقلابی‌ها» شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی به تحلیل روش های مقابله علی لاریجانی رئیس مجلس سابق با خالص سازان پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

در این مطلب آمده است؛

از اردیبهشت ماه سال جاری که واژه خالص‌سازان از سوی علی لاریجانی به ادبیات سیاسی ایران ورود پیدا کرد، چشم ناظران به کنش سیاسی این سیاستمدار کارکشته برای انتخابات مجلس دوخته شده است.

سخنان او در جمع گروهی از جوانان، درباره خالص‌سازان که روز جمعه منتشر شد، نشان داد او برنامه‌های جدی‌تری برای مقابله با این جریان که به گفته‌اش از اول انقلاب دنبال حذف دیگران بودند و برخی از آنان که نگاه کاسب‌کارانه به انقلاب دارند، در چنته دارد.

به نظر می‌رسد علی لاریجانی مصمم‌تر از گذشته وارد یک کنش انتخاباتی برای شکست پروژه «خالص‌سازان یا سوپر انقلابی‌ها» شده است. این کنش از دوسو شکل گرفته است. اول ارائه لیستی انتخاباتی ازسوی رئیس سابق مجلس بدون حضور مستقیم در انتخابات و با معرفی چهره‌های جدید در کنار چهره‌های قدیمی نزدیک به او.

بنابر گزارش‌ها ۵ مشاور و چهره نزدیک به علی لاریجانی‌(علی مطهری، محمدرضا باهنر و منصور حقیقت‌پور، بهروز نعمتی و جعفرزاده ایمن‌آبادی) در پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت کرده‌اند. هرچند هنوز باید درانتظار نتیجه بررسی صلاحیتشان باشند اما حضورشان در مرحله اول انتخابات نشانگر عزم علی لاریجانی برای شکستن فضای انحصارطلبانه خالص‌سازان در مجلس آینده دارد.

در کنش انتخاباتی دوم از سوی علی لاریجانی او نطق‌ها و سخنانی را که می‌توان آنها را به نوعی نطق‌های انتخاباتی برای برهم زدن برنامه خالص‌سازان تعبیر کرد، آغاز کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.