خطر بزرگی که از سر استقلال گذشت/ شش محرومیت در انتظار بیرانوند بود

رضا درویش اعلام کرد فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند غیرقانونی بود و این بازیکن در صورت انتقال به استقلال شش ماه محروم می‌شد.

به گزارش تازه‌نیوز، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران، موضوع فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و مذاکره این گلر ملی‌پوش با مدیرعامل استقلال بود اما در نهایت این بازیکن قرارداد جدیدی را با سرخ‌ها امضا کرد و حجت کریمی نیز از سمت خود استعفا داد.

رضا درویش در این باره توضیح داد: آقای کریمی جزو موفق‌ترین مدیران استقلال بود. مدیری که پولی از خودش بگذارد و برود جای تقدیر دارد. تا جایی که من مطلع هستم پولی گذاشت و رفت. در مورد آقای بیرانوند هم من خدمت آقای کریمی دوستانه عرض کردم که امکان ندارد بتوانی از نظر قانونی ایشان را بیاوری، چون دوستان و همکاران ما در باشگاه تا آن اندازه مسلط هستند که بدانند قرارداد بازیکنان تحت‌قرارداد را چگونه فسخ می‌کنند.

به نقل از ورزش سه، درویش تاکید کرد: علیرضا بیرانوند ۹۱درصد دریافتی داشت. او فسخ کرد اما قانون می‌گفت اگر ایشان فسخ کند و ما شکایت کنیم، حداقل شش ماه محروم و چند میلیون یا میلیارد جریمه خواهد شد و دو پنجره نقل و انتقالاتی هم بسته می‌شود. این مشکلی است که باشگاه پرسپولیس در پرونده آقای طارمی دچار شد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره امضای قرارداد با بیرانوند عنوان کرد: همان روز ظهرش آقای وحید امیری آمد باشگاه و گفت که بیرانوند به جلسه با استقلال نرفته و حاضر است بیاید. او به هر حال بچه این باشگاه است و اصلا من نگذاشتم که شب توضیحی در این باره بدهد.

او در پاسخ به اینکه خطیر اعلام کرده بود این باشگاه قرارداد ۲۵ میلیاردی ثبت کرده است، گفت: سقف قرارداد ما ۱۵ میلیارد تومان است و به آقای آل‌کثیر ۱۳ میلیارد پیشنهاد دادیم. حتما آقای خطیر بلد بوده و ما بلد نیستیم اما خُب ۱۰ بازیکن ۲۵ میلیاردی می‌شود ۲۵۰ میلیارد تومان و سقف قرارداد می‌شود! حتی یک بازیکن بزرگ آمد گفت به من آپشن ندهید و ۱۸ میلیارد بدهید. اما من گفتم نه!

درویش همچنین درباره ابهاماتی که پیرامون ارقام بازیکنان پرسپولیس وجود دارد، توضیح داد: من بازیکنی را دیدم که برای یک فصل از باشگاهی ۳۸ میلیارد تومان پیشنهاد داشت و آمد باشگاه ما ۱۵ میلیارد تومان. به هر حال پرسپولیس اینطوری است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.