خبر مهم؛ خودروهای توقیفی به مزایده گذاشته می‌شود

رییس سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: تعداد ۳۵۶ دستگاه خودرو قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارد که در آینده نزدیک ۱۰۵ دستگاه پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، حسین ایزدی در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۸۵ خودرو قاچاق، ۱۰۵ خودرو ضبطی و ۱۶۶ خودرو متروکه جمعاً به تعداد ۳۵۶ دستگاه خودرو در اختیار سازمان املاک تملیکی استان تهران قرار دارد.

به نقل از ایسنا، وی افزود این خودروها پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده عمومی گذاشته می‌شود. در همین راستا امروز جلسه‌ای با دادستان و مسئولان محیط زیست داریم. تعداد ۱۰۵ دستگاه خودرو ضبطی حکم قطعی دارد و پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست قابلیت عرضه و فروش خواهد داشت که به زودی این اقدام انجام می‌شود.

ایزدی درباره آخرین آمار تعیین تکلیف اموال تملیکی استان تهران گفت: در شش ماهه ابتدای امسال تعداد ۴۹۷۶ ردیف کالا به ارزش ۲۹۳۵ میلیارد تومان در سازمان اموال تملیکی استان تهران تعیین تکلیف شده که به لحاظ تعداد ۲۹۱ درصد و از نظر ارزش ۱۵۷ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.