لودر خالص‌سازی از روی شما هم رد خواهد شد؛ هشدار یک اصولگرا به ابراهیم رئیسی

محمد مهاجری نوشت: آقای رئیس‌جمهور! این لودر خالص سازی از نفس نمی افتد. نوبت به خیلی هایی که الان خودی هستند ، هم خواهد رسید و دیری نخواهد پایید که سنگهای آسیاب خالص سازان از روی خود شما نیز عبور خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک فعال سیاسی اصولگرا به رئیس دولت هشدار داد که خالص سازان به سراغ او هم خواهند رفت.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در صفحه شخصی خود در تلگرام خطاب به رئیس جمهور نوشت:

هرچند خالص سازی قدمتی چندین ساله دارد اما به صورت تابلو در انتخابات ۱۴۰۰ خودش را نشان داد و افرادشاخصی را ردصلاحیت کردند که بعضی از آنها به مراتب اصلح از شما بودند. در بین تاییدصلاحیت شده ها هم چنین افرادی حضور داشتند اما بنا به دلایلی که می‌دانید و می‌دانیم،چنان کردند که انگیزه حضور در انتخابات از مردم گرفته شود و در فرایندی کاملا قابل انتظار، جنابعالی بعد از چندسال آرزو و تلاش به پاستور رسیدید.

تازه از وقتی رئیس جمهور شدید، دیگ خالص سازی را با طعم جدید بارگذاشتند. حذف مدیران دلسوز و کاربلد از بدنه دولت و صداوسیما شروع شد و حتی به هنرمندان رسید و بعدا به سراغ اساتید شاخص دانشگاهها رفتند. از مدتی قبل هم نهادهای مدنی مانند سازمان نظام پزشکی، نظام مهندسی، نظام پرستاری،نظام روانشناسی دچار خالص سازی شد و تغییر۲۰هزار مدیرمدرسه هم به عنوان تازه‌ترین شاهکار در دولت شما به ثبت رسید. برای همه این رفتارها رخت قانون هم دوختند.

این مطالب را هم ببینید:

در تمام این دوسال واندی ،همه این کارها یا با تایید شخص شما یا با سکوت رضایت آمیزتان همراه بود.

اینک بوی خالص سازی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شاید خبرگان هم به مشام می رسد و جنابعالی کمافی‌السابق کک‌تان نمی گزد.

اما آقای رئیس‌جمهور ! این لودر خالص سازی از نفس نمی افتد. نوبت به خیلی هایی که الان خودی هستند ، هم خواهد رسید و دیری نخواهد پایید که سنگهای آسیاب خالص سازان از روی خود شما نیز عبور خواهد کرد. می گویید نه؟منتظر بمانید. آنها برای خیلی خیلی خودی ها هم تاریخ‌مصرف تعیین کرده‌اند .

و چه سخت است روزی که نوبت شما برسد. لا یوم کیومک یا ابراهیم!

این نوشتم تا بماند یادگار.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.