کامیون ۶۰ساله‌ای با قیمت باورنکردنی ۱۰۰هزار دلاری در ایران!

تریلی‌های ده چرخ بنز، از حوالی ۱۹۵۰ به بعد برای خود شهرتی جهانی یافتند. آنها در ایران هم بازار ویژه ای داشتند و برای خود نامی ویژه پیدا کردند. مایلر نامی است که در ایران به آن معروف شدند و به طور رسمی چنین اسمی در بین محصولات مرسدس‌بنز دیده نمی‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، مرسدس‌بنز مایلر؛نامی که در صنعت ساخت کامیون و خودروهای سنگین در ایران،بسیار پررنگ است. اما اگر مالکین این برند معروف بدانند در ایران تریلی ده چرخ ۶۲ ساله شان به قیمت ۱۰۰ هزار دلار معامله می شود ، برق از سرشان می پرد!

مدل ۲۶۲۸ در دو نوع کشنده و کمپرسی در ایران وارد شد. پیشرانه OM۳۵۵LA با حجم ۱۱.۵ لیتر و ۶ سیلندر خطی در این کامیون،توانایی تولید ۲۸۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۶۰ نیوتون‌متر گشتاور را داشت.این موتور مجهز به توربوشارژ است.گیریکس ۱۶ دنده در کامیون ۲۶۲۸ ساخت شرکت ZF است.استاندارد آلایندگی این کامیون یورو ۲ بود که از لحاظ سازگاری با محیط زیست،نیاز به توضیح ندارد!

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از خبرآنلاین، بعد از این کامیون،مدل‌های ۱۹۲۴ باری و کمپرسی و ۲۶۲۴ کمپرسی در ایران باقیماندند که به تازگی طرح پیش‌فروش آنها هم آغاز شد. همان پیشرانه OM۳۳۵LA در این دو مدل نصب است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.