سحر تبر دوباره خبرساز شد!

این روزها خبر آزادی فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر از زندان کلی سروصدا به پا کرده و حالا باز شدن صفحه‌ای به نام او در اینستاگرام حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، سحر تبر همچنان خبرساز است. یک روز به واسطه احضار، یک روز دستگیری و یک روز حکم دادگاه. فاطمه خویشوند چند روز پیش با ضمانت از زندان آزاد شد تا رای نهایی دادگاه درباره او صادر شود. گفت‌وگوی سحر تبر با رکنا حواشی زیادی به همراه داشت و حتی خبرهای مربوط به این دختر جوان سر از رسانه‌های آن‌ور آبی هم درآورد.

اما این پایان ماجرا برای خویشوند نبود و پس از این‌که دوباره اسم سحر تبر سر زبان‌ها افتاد، در چند روز گذشته صفحه‌ای در اینستاگرام به نام او باز شد. عکس او در پروفایل این صفحه قرار دارد و در قسمت شرح حال این صفحه اینستاگرامی نیز اینطور نوشته:

فاطمه خویشوند(سحرتبر)
به 10k برسم لایو میزارم جواب همه سوالات میدم
تنها پیج رسمی من در اینستاگرام

اینستاگرام سحر تبر

فاطمه خویشوند به راه‌اندازی این صفحه واکنش نشان داد. خویشوند در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا اعلام کرد: من هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام ندارم. این افراد سودجو که فقط به دنبال جذب فالور هستند برای من مشکل‌ساز می‌شوند. البته متاسفانه در این چند روز افراد سودجوی دیگری نیز به نام من پیج‌های اینستاگرامی برای جذب فالوور به راه انداخته‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.