آقای بادیگارد سوژه مراسم توپ طلا شد +تصاویر

یاسین چوئکو به وضوح اعتماد لیونل مسی را جلب کرده و به خوبی به انجام وظیفه می‌پردازد.

به گزارش تازه‌نیوز، بادیگارد معروف لیونل مسی هنگام ورود به محل برگزاری مراسم توپ طلا حسابی مراقب اطراف بود. مهاجم آرژانتینی پیش از تشریفات در کنار همسرش آنتونلا روکوزو و فرزندانشان روی فرش قرمز تئاتر دوشاتل ظاهر شد. همانطور که از زمان انتقالش به اینترمیامی مرسوم شده، یاسین چوئکو، بادیگارد مسی نیز از کنارش جم نمی‌خورد.

یاسین که عضو سابق نیروی دریایی ایالات متحده بوده به توصیه دیوید بکام تبدیل به محافظ شخصی لیونل مسی شده و در ماه‌های اخیر دائما در کنار زمین اینترمیامی یا هرجایی که مسی برود حضور دارد. این مرد ۳۴ ساله که در اوقات فراغتش به هنرهای رزمی مشغول است در مراسم توپ طلا منطقه اطراف مسی و خانواده‌اش را به دقت بررسی کرد. او که نسبت به دوربین‌ها و نگاه جمعیت بی‌تفاوت بود از مسی و خانواده‌اش در کنار فرش قرمز تئاتر دوشاتل محافظت می‌کرد و دائما سرش را به چپ و راست می‌چرخاند تا چیزی از چشمانش دور نماند. یکی از کاربران توییتر/X پست کرد: «مسی به محافظ خود یاد داده که هر ۲ دقیقه یک‌بار اطراف را اسکن کند.»

تصاویر و ویدئوهای محافظ شخصی مسی به مناسبت‌های مختلف در فضای مجازی وایرال می‌شود. او یک بار گردن کسی که سعی داشت به مسی نزدیک شود را گرفت و او را به بیرون از زمین برد. با این حال روحیه لطیفی نیز دارد و کودک ۸ ساله‌ای که به زمین وارد شده بود را نزد مسی برد تا پیراهنش را امضا کند.

بادیگارد لیونل مسی بادیگارد لیونل مسی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.