کسر امتیاز از استقلال چقدر جدی است؟

پس از سپاهان و پرسپولیس، حالا اخباری از احتمال کسر امتیاز از استقلال نیز به گوش می رسد.

به گزارش تازه‌نیوز، پس از اینکه در ابتدای فصل از سپاهان و سپس پرسپولیس دو رقیب اصلی و جدی آبی پوشان ۴ و یک امتیاز کسر شد تا جایگاه هر کدام از دو تیم چند پله در جدول پایین بیاید و از سویی دیگر آبی پوشان استقلال که توانستند در این چند هفته اخیر خوب نتیجه بگیرند چند هفته ای در صدر جدول بایستند اخبار کسر امتیاز از این تیم هم به گوش می رسد.

به نقل از خبرورزشی، شایعه و حتی شاید واقعیتی که تن هواداران استقلال را به لرزه در آورده است یک سؤال بزرگ و مبهم برای آنها دارد که می خواهند از مدیریت باشگاه بپرسند و منتظر یک پاسخ درست و قانع کننده و واقعی از علی خطیر باشند که واقعا رعایت سقف بودجه و عدم جذب ستاره های مورد نظر سرمربی و فشار برای کاهش قرارداد چند بازیکن برای ثبت قرارداد بازیکن خارجی آیا باید همچنان از این تیم هم امتیاز کسر شود؟

بیشتر بخوانید:

اگر قرار بر کسر امتیاز از تیم استقلال بود پس چرا این همه فشار؟ پس چرا این همه سختی گرفتن به تیم؟ پس چرا این همه ناراحتی و اعصاب خردی؟ هوادار استقلال این خبر را باور می کند چون می داند که بسیاری این صدرنشینی تیم محبوبشان را بر نمی تابند و به دنبال پیدا کردن روزنه ای برای کسر امتیاز از این تیم به مانند تیم های سپاهان و پرسپولیس هستند و تا وقتی که به نتیجه نرسند آرام نمی نشینند.. پس اینجا این سؤال مطرح می شود که جناب آقای خطیر شما در این مورد چه نظری دارید؟

باید طی چند روز آینده نشست و منتظر بود تا ببینیم چه سرنوشتی در انتظار باشگاه و تیم استقلال در مورد شکایت چند تیم نسبت به تخلفات این تیم خواهد بود و آیا این تیم هم مثل تیم های سپاهان و پرسپولیس شامل کسر امتیاز خواهد شد یا…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.