ببینید چرا این مادر اشک می‌ریزد و دل را آتش می‌زند!

مادر شهید کربلای چهار، از ماهی متنفر است…

به گزارش تازه نیوز، مادر شهید…هنوز هم داغ مادران شهدا، تازه است. مادر شهید کربلای چهار باشد یا والفجر هشت. انتشار فیلمی از یک مادر شهید، کاربران شبکه‌های اجتماعی را متاثر ساخت. کاربری برای این فیلم نوشت: ‏این قصه مادری است که محسنش را در ‎کربلای ۴ و در حوض ماهی از دست داده. می‌گوید: شوهرم گفت چقدر خودت رو این ور و اون ور می زنی؟ محسن افتاد تو آب، ماهی ها خوردنش…میگه ماهی اگه طلا هم باشه من نمی خورمش. بچه من رو ماهیا خوردن، من ماهی بخورم؟

 

مادر شهید و قصه کربلای چهار

چهار منطقه شلمچه، ابوالخصیب، مقابل ام‌الرصاص و جزیره مینو برای انجام این عملیات بزرگ انتخاب شد. غواص‌های خودی ساعاتی قبل عملیات به درون آب رفته و به سمت خط دشمن حرکت کردند. در این میان، نیروهای دشمن که کاملا آماده و هوشیار بودند ضمن پرتاب منور، با تیربار و خمپاره به طرف نیروهای ایرانی شلیک می‌کردند. در مجموع، عملیات خارج از کنترل و هدایت فرماندهی قرار گرفته بود و قبل از هر دستوری یگان‌ها با توجه به نوع وضعیت و هوشیاری و عکس‌العمل دشمن به محض رسیدن به ساحل، درگیری را آغاز می‌کردند. در این حال، رمز عملیات کربلای 4 اعلام شد و نیروهای عمل‌کننده فقط توانستند در جزایر سهیل، قطعه، ام الرصاص، ام البابی و بلجانیه نفوذ کنند. در مقابل، نیروهای دشمن با پرتاب پی در پی منور و اجرای چند مورد بمباران کنار نهر عرایض(عقبه برخی از یگان‌ها) و همچنین اجرای آتش موثر روی رودخانه اروند، عملا سازمان غواص‌ها و نیروهای موج دوم و سوم را به هم زد.

3 نظر
  1. حسین

    خدایا به پدر و مادر و همه بازماندگان شها صبر جزیل عنایت فرما. این مادر عزیز چطور پیراهن فرزند شهیدش رو می بوسه انگار داره خود بچه ش رو می بوسه داغ دل این مادر عزیز رو نمی شه حتی تصور کرد.

  2. زینب

    سلام .چرا فامیلی شهید قید نشد؟
    محسن؟؟
    فقط کلیپ مادرش هست که میگه محسنم و ماهیا خوردن و ماهی اگه طلا باشه ن نگاش میکنم ن بهش لب میزنم

  3. علی

    شهید محسن جاویدی….خدا رحمتش کنه و من رو هم شفاعت کنه و دست من رو تو دست امام حسین ع بذاره…..خدا رفتگان همه رو بیامرزه مادر بزرگ من هم همینطور بود لباس عموم رو مثل فیلن ماچ وگریه میکرد….کربلای۵…سیدجلال شوری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.