در عربستان به پرسپولیس آب‌نبات چوبی هم ندادند!

رفتار مسئولان باشگاه النصر در استقبال از پرسپولیس حسابی متفاوت بود.

به گزارش تازه‌نیوز، ورزش ۳۶۰ نوشت: پرسپولیس، یکی از ۳ نماینده ایران که در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، روز یکشنبه راهی ریاض شد تا بازی برگشتش مقابل النصر عربستان را برگزار کند. فارغ از حساسیت‌های موجود فنی که حول این بازی وجود داشت، شیوه استقبال مسئولان عربستانی از پرسپولیس، به عنوان نماینده ایران، هم درخور توجه شد.

قبل از رسیدن به این موضوع، اما به اختصار کافی است تا رفتار و استقبالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس از تیم النصر و ستاره‌هایش در تهران، در فرودگاه و بعد در هتل اسپنیاس، داشتند مورد بررسی قرار بگیرد. از حضور مدیرعامل و دخترش در مراسم استقبال گرفته تا اهدای ۲ تخته فرش نفیس ابریشم و کلی هدایای ریزودرشت دیگر به مسئولان و بازیکنان النصر عربستان. این رویه در هر ۲ مکان مورد ذکر، یعنی هم در فرودگاه و هم در محل اقامت بازیکنان النصر در تهران، تکرار شد.

اگرچه همان زمان هم بسیاری رفتار پرسپولیسی‌ها، خاصه مدیرعامل این باشگاه، برای ذوق‌زدگی بیش از اندازه در استقبال از النصر عربستان را مورد نقد قرار دادند، ولی حالا رفتاری که مسئولان باشگاه النصر عربستان در استقبال از پرسپولیسی‌ها داشته‌اند، نشان می‌دهد تا چه اندازه جو زدگی نزد مسئولان این باشگاه وجود داشته است. در استقبال از پرسپولیس نه خبری از مدیران اصلی این باشگاه بود و نه اینکه هدیه آنچنانی ردوبدل شد. یکی دو مدیر اجرایی به فرودگاه آمده و خوشامدی از سر اجبار داشته و بعد هم رفته‌اند. مصاحبه یحیی گل‌محمدی و مهدی ترابی هم در کنفرانس خبری هم نشان از استقبال بد عربستانی‌ها دارد.

اکنون که عربستانی‌ها به پرسپولیس حتی یک آب‌نبات چوبی هم نداده‌اند، جا دارد تا مسئولان همیشه در صحنه حاضر ایرانی به خاطر بسپارند که اصول حرفه‌ای از جو زدگی فاصله زیادی دارد و به‌به و چه‌چه دیروز به استقبال جنجالی امروز نمی‌ارزد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.