این ماجرا واقعی باشد آبروی استقلال رفته است

پیشکسوت استقلال گفت: به نظرم کار خداداد اصلاً درست نیست و من به هیچ عنوان حق را به عزیزی نمی‌دهم.

در خصوص تمام حواشی که این روزها حول و حوش استقلال قرار دارد و همچنین کنار کشیدن خداداد از تیم ملی و حرف‌هایی که علیه قلعه‌نویی زده است با شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال همکلام شدیم.

این روزها ماجرای جعل سربرگ فدراسیون و جعل امضای خانی توسط مسئولان استقلال بدجور این تیم را به حاشیه برده است، در این خصوص صحبت می‌کنید؟

من در جریان واقعیت ماجرا نیستم، اما اگر مسئولان استقلال این کار را انجام دادند که کار زشتی بوده است و آبروی استقلال را برده‌اند. در فوتبال که یک ورزش پر طرفدار است نباید این کارها را انجام دهند. اما اگر این اتفاق نیفتاده باشد، آنهایی که استقلال را به این مسأله متهم کرده‌اند باید جوابگو باشند.

در شرایطی که استقلال صدرنشین است، قطعاً این مسائل تیم را دچار بحران می‌کند

قطعاً همینطور است، اما مهمترین مشکل استقلال الان پول است. آقایان مهمترین کاری که می‌توانند در این مقطع زمانی انجام دهند این است که مشکل مالی را برطرف کرده و با این مسأله تیم را به بحران نبرند. البته این را هم بگویم استقلال هر وقت صدرنشین بوده این تیم را به حاشیه بردند.

ارزیابی شما از بازی ها اخیر استقلال؟

به نظرم استقلال در این چند بازی فوتبال منطقی و حساب شده‌ای را به معرض نمایش گذاشته است. تیم استقلال با حوصله فوتبال بازی می‌کند و بی‌گدار به آب نمی‌زند. همین مسأله شرط موفقیت آنها بوده است.

این روزها خطر کسر امتیاز نیز این تیم را اذیت می‌کند!

همان‌طور که گفتم شرایط اصلاً خوب نیست. استقلال مشکلات زیادی دارد. اما برای اینکه بتواند از نظر فنی صدر را حفظ کند و در کورس قهرمانی باقی بماند باید در نیم‌فصل چند بازیکن بگیرد. در حال حاضر استقلال به مدافع و هافبک نیاز دارد و باید در این پست‌ها بازیکن جذب کند.

به نظر می‌رسد که راه قهرمانی این فصل از سپاهان می گذرد

بله. سپاهان همیشه تیم خوبی بوده است و حتی پارسال هم می‌توانست قهرمان شود. این تیم بازیکن، مربی و همچنین مدیر بسیار خوبی دارد و در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. قطعاً این تیم با چنین پتانسیلی رقیب جدی و خطرناکی برای استقلال است.

حرف از مدیریت قوی سپاهان شد، با توجه به ماجرای دو جعلی که این روزها در خصوص مدیریت استقلال گفته می‌شود، بهتر نیست مدیرعامل استقلال عوض شود؟

نه، اصلاً نباید دراین مقطع مدیرعامل تغییر کند. اما خطیر قول داده که مشکل مالی را حل می‌کند. اگر با اسپانسر خوبی قرارداد ببندند و پول به باشگاه تزریق کند، قطعاً اکثر مشکلات حل می‌شود. ایشان به ما قول داد برای نیم‌فصل دوم هم حتماً بازیکن جذب کند.

استقلال بازی با گل‌گهر را در پیش دارد، نتیجه این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

بازی سختی است. گل‌گهر تیم خوبی است و استقلال باید حواسش باشد که در سیرجان سه امتیاز را از حریف پس بگیرد.

اما استقلال طبق آمار نشان داده که در بازی‌های خارج از خانه خوب عمل نکرده است!

امسال هواداران استقلال سنگ تمام گذاشته‌اند و اگر می‌بینید در تهران بهتر نتیجه گرفته به خاطر هواداران است.

منهای بحث تیم استقلال، این روزها آقای عزیزی از تیم ملی جدا شد و این روزها علیه آقای قلعه‌نویی صحبت می‌کند

به نظرم کار خداداد اصلاً درست نیست و من به هیچ عنوان حق را به عزیزی نمی‌دهم.

چرا؟

چون خداداد را قلعه‌نویی آورد. سه ماه او در کنار تیم ملی بود و به جای اینکه با آقای قلعه‌نویی تماس بگیرد یا پیش ایشان برود و از مشکلاتش بگوید، در رسانه‌ها از تیم ملی خداحافظی کرد. تا آنجا که من می‌دانم آقای قلعه‌نویی از او دلخور است.

پس عمداً به خداداد زنگ نزده تا دلیل جدایی‌اش را بپرسد؟

قطعاً همینطور بوده است. عزیزی را قلعه‌نویی آورد و سه ماه هم کنار هم کار کردند. چطور می‌شود خداداد به جای اینکه به قلعه‌نویی زنگ بزند یا اینکه ملاقات ایشان برود (چون کلیه‌اش را عمل کرده) در رسانه و تلویزیون ماجرای رفتنش را پیش می‌کشد و تازه از قلعه‌نویی هم به خاطر تماس نگرفتنش ناراحت است. حضور در تیم ملی افتخار بزرگی است. همه آرزو دارند در تیم ملی باشند، آن وقت خداداد چرا باید بدون اطلاع قلعه‌نویی تیم ملی را ترک کند. کاملاً حق را به قلعه‌نویی می‌دهم و کار خداداد درست نبود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.