معرفی هومکا: استارتاپی دانش بنیان در حوزه سلامت

هومکا با توسعه دادن فناوری در حوزه سلامت، نیاز شما برای مراجعه از محل خود به مراکز درمانی را برطرف کرده است.

هومکا یک استارت آپ پیشرو و سرآمد در حوزه سلامت است که با ارائه راهکارهای نوآورانه به بهبود کیفیت زندگی و ارتقای سلامت جامعه کمک می‌کند. هومکا با داشتن تیمی از متخصصان باتجربه در حوزه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی، خود را متعهد به توسعه سلامت و بهبود کیفیت زندگی هموطنان می‌داند. این مجموعه سلامت محور از طریق پلتفرم خود طیف گسترده‌ای از خدمات آزمایشگاهی و درمانی را ارائه می‌دهد. ما در هومکا تمام سعی خود را می‌کنیم تا جنبه‌های مختلف سلامت را با بهترین کیفیت پوشش دهیم. هدف ما این است که خدمات تشخیصی و درمانی آسان‌تر از هر زمان دیگری در دسترس شما قرار بگیرد.

هومکا

انواع خدمات هومکا

با کمک استارتاپ دانش بنیان هومکا می‌توانید از طیف وسیعی از خدمات سلامت بهر‌ه‌مند شوید. برخی از خدمات هومکا شامل موارد زیر است:

  • آزمایش در منزل
  • چکاپ آقایان، بانوان و سالمندان
  • تست زردی نوزاد
  • تفسیر آزمایش

مزایای استفاده از خدمات هومکا چیست؟

هومکا با توسعه دادن فناوری در حوزه سلامت، نیاز شما برای مراجعه از محل خود به مراکز درمانی را برطرف کرده است. از این پس لازم نیست برای انجام آزمایشات و یا سایر نیازهای درمانی به آزمایشگاه‌ها و یا درمانگاه‌ها مراجعه کنید. کلیه خدمات آزمایشگاهی و درمانی را می‌توانید در منزل و یا محل کار خود دریافت کنید. درخواست خدمات آزمایشی و درمانی در محل بسیار راحت است. برای این کار به سایت هومکا مراجعه کنید و در قسمت خدمات درخواستی نوع آزمایش و یا مراقبت درمانی را انتخاب کنید. سپس اطلاعات تماس را در فرم وارد کنید تا کارشناسان هومکا با شما تماس بگیرند. کل این فرایند بیش از دو دقیقه طول نمی‌کشد. سپس در ساعت و روزی که خود با هومکا هماهمنگ کرده‌اید پزشک یا پرستار برای انجام آزمایش و یا سایر خدمات به منزل شما اعزام می‌شود. تمامی خدمات هومکا تحت پوشش بیمه‌های پایه و تکمیلی هستند.

هومکا

هومکا و تاثیر آن بر زندگی مردم

هومکا فعالیت رسمی خود را از تیرماه ۱۳۹۹ با هدف ارائه خدمات حوزه سلامت بدون نیاز به جابه‌جایی شخص از محل خود به مراکز درمانی شکل گرفت. این مجموعه تاکنون به هزاران بیمار خدمت‌رسانی کرده و در مسیر اهداف خود بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرده است. ما در هومکا امید‌ داریم تا تجربه‌ی افراد را در زمینه‌ی دریافت خدمات سلامت در منزل را بهبود دهیم. در همین راستا در نحوه دسترسی افراد به خدمات سلامت در سال‌های گذشته تغییر چشمگیری رخ داده است. یکی از این تاثیرات انجام شدن مطمئن و سریع انواع آزمایش‌های خونی، ادراری، مدفوعی و مخاطی در منزل است. آزمایش در منزل به دلیل سهولت، دقت و سرعت برای کنترل مسمتر سلامتی بسیار مفید و محبوب است.

ارزش‌های هومکا در راستای رضایت کاربران

هومکا در جهت ارزش آفرینی و تاثیر چشمگیر بر کیفیت زندگی افراد، اصولی را همواره در دستور کار خود دارد. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین اصول و ارزش‌های هومکا را با هم مرور خواهیم کرد:

نیروهای متخصص و آموزش دیده: تمامی خدمات هومکا با همکاری پزشکان، پرستاران و کادر آزمایشگاهی متخصص و دوره دیده انجام می‌شود. از این‌رو، بالاترین کیفیت خدمات و بازخوردهای مثبت از طرف مردم به این مجموعه تعلق داشته است.

حفظ داده‌های سلامت: محرمانگی اطلاعات افراد از جمله مهم‌ترین حقوق کاربران است و ما در هومکا، حفظ این داده‌ها را جزو مهم‌ترین اصول و وظایف خود می‌دانیم.

تلاش برای رشد آگاهی جمعی در حوزه سلامت: مجموعه هومکا با تولید محتوای تخصصی و اصیل، گامی موثر در راستای افزایش آگاهی و دانش جمعی برداشته است. این مجموعه یکی از کامل‌ترین مجلات آنلاین حوزه سلامت را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.