کومان: دیگر شانس زیادی برای قهرمانی نداریم

رونالد کومان تساوی امشب بارسا برابر ایبار را غیرمنصفانه می داند و گفت که غیبت مسی را حس کردند. او شانسی برای قهرمانی تیمش هم قائل نیست.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، سال وحشتناک و اسف بار 2020 برای بارسا با تساوی خانگی مقابل ایبار به اتمام رسید. سالی که بارسا نتوانست به هیچ جامی دست پیدا کند و روندی رو به نزول را طی کرد.

در بازی امشب بارسا توسط مارتین برایثویت یک پنالتی از دست داد. یک گلش آفساید اعلام شد و به لطف گل عثمان دمبله از شکست برابر ایبار فرار کرد.

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« شایسته برد بودیم. ایبار یک حمله کرد و یک گل زد و این مایه تاسف است. شانس های گلزنی زیادی داشتیم ولی از دست دادیم. یک پنالتی مان به هدر رفت و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. فکر می کنم تیم امشب خوب کار کرد و موقعیت به اندازه کافی خلق کردیم تا به سه امتیاز برسیم ولی بازهم بدشانس بودیم. بار دیگر دیداری را نبردیم که شانس های گل زیادی در آن داشتیم. خودم هم از تکرار این جمله خسته شده ام؛ اینکه چطور نتوانستیم بازی را ببریم؟»

فقدان رهبری در تیم:« نمی خواهم بگویم تیم کمبود تجربه دارد ولی سال گذار را طی می کنیم. مصدوم هم زیاد داده ایم و به اجبار امشب از جوانان زیادی در ترکیب استفاده کردم. تیم 5 یا شش بازیکن خیلی جوان داشت و البته با تجربه هایی هم در زمین داشتیم. امشب غیبت مسی را حس کردیم چرا که او همیشه تفاوت ها را رقم می زند. در مجموع این تساوی حس بدی داشت. این همه موقعیت از دست دادیم و حریف روی تک موقعیت به گل رسید.»

پنالتی:« اگر پنالتی گل می شد، روند بازی هم تغییر می کرد چون قطعا اعتماد به نفس تیم بالا می رفت.»

مصدومیت کوتینیو:« او از ناحیه ساق پای چپ آسیب دیده و باید فردا تست های پزشکی روی او انجام شود.»

بارسا بدون مسی:« نمی توان گفت که بارسا بدون مسی بهتر بازی می کند. او بازیکنی متفاوت است. در مجموع اما امشب بد نبودیم و اسیر اشتباه فردی شدیم.»

شانس قهرمانی:« واقع بینانه بخواهیم حرف بزنیم، باید بگویم که امکان قهرمانی شدن مان دیگر بسیار دشوار شده ولی چیزی غیرممکن نیست. فاصله امتیازی با صدر جدول کمی نگران کننده است و اتلتیکو فصل خوبی را سپری می کند. آنها خوب و قدرتمندند و بسیار کم گل دریافت می کنند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.