حقیقت‌پور: ما و آقای لاریجانی از ابتدا گفتیم لیست نمی‌دهیم؛ دروغگویان بیایند و عذرخواهی کنند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: ما و شخص آقای لاریجانی گفته بودیم لیست انتخاباتی نمی دهیم و جا دارد کسانی که به دروغ گفتند آقای لاریجانی لیست انتخاباتی می دهد، بیایند و از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، در دو هفته پایانی مانده به زمان برگزاری انتخابات هستیم، معادلات عرصه رقابت شفاف شده است. اصلاح طلبان قصدی برای ارائه لیست در تهران ندارند اما اعتدالی ها همچنان عزم شان برای حضور هرچه قوی در صحنه جزم است.

منصور حقیقت پور نماینده ادوار مجلس درباره میزان توفیق لیست اعتدال و توسعه در تهران گفت: وقتی به صحنه رقابت نگاه می کنیم، شخصا این سئوال برایم پیش می آید که مگر از اصلاح طلبان و اعتدالی ها کسی در صحنه انتخابات مجلس باقی مانده است؟ منتظر هستیم ببینیم که در زمان آغاز تبلیغات چه فهرست هایی در عرصه انتخابات اعلام حضور می کنند.

به نقل از نامه نیوز بخش هایی از گفت و گوی حقیقت پور را در ادامه می خوانید:

 

  • شرایط انتخابات مجلس خیلی نامتقارن است؛ تمام نیروها و امکانات در اختیار جریان مقابل قرار دارد و آن جریان همه جوره تقویت شده اما از جریان اصلاحات و اعتدال چیزی نمانده است و واقعا نمی دانم که چه طوری می خواهند با این وضعیت فهرست انتخاباتی در تهران بدهند.
  • از جبهه پایداری چند نفر ردصلاحیت شدند؟ هیچ کس اما از جریانات دیگر چند نفر ردصلاحیت شدند؟ خیلی. چه طور آنها می توانند کنار هم قرار بگیرند و بدون هیچ نیرویی لیست قوی ببندند؟ امیدواریم منویات مقام معظم رهبری درباره رقابت و پرشوری انتخابات محقق شود.
  • شیب تند ردصلاحیت ها را در این دوره از انتخابات تجربه کردیم،  تعداد قابل توجهی نامزد از جریان منتقد ریختند، به طوری که معادلات به سمتی پیش رفت که واقعا نمی شود مجموعه ها ائتلاف کنند تا رقابتی قوی شکل بگیرد. امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند اما آنچه من می دانم دستش خالی است و کسی را در تهران ندارند.
  • امکان دارد اعتدال و توسعه بخواهد از شهرستان ها نامزدهایی را به تهران منتقل کند. چنین راهبردی هم خوب است چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت.
  • ما و شخص آقای لاریجانی گفته بودیم لیست انتخاباتی نمی دهیم و جا دارد کسانی که به دروغ گفتند آقای لاریجانی لیست انتخاباتی می دهد، بیایند و از مردم عذرخواهی کنند.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.