اجیر کردن سارق برای انتقام از زن جوان

متهم در بازجویی‌های پلیس به اجیرکردن سارق اعتراف و انگیزه خود را از این کار اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، مرد کینه‌جو که یک سارق را اجیر کرده بود تا کیف زن جوانی را سرقت کرده و خودرواش را آتش بزند از سوی پلیس دستگیر شد.

به نقل از ایران،  سرهنگ داوود آقا‌زاده، فرمانده انتظامی گرمسار در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره کیف‌قاپی از یک خانم و آتش‌زدن خودروی مال‌باخته در حوزه استحفاظی این شهرستان؛ باتوجه به حساسیت  موضوع و رعب و وحشت ایجاد‌شده پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گرمسار قرار گرفت. با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار، سارق کیف‌قاپ، شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

پس از دستگیری سارق و انتقال وی به پلیس آگاهی؛ کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی به عمل‌آمده به سرنخ‌های جدیدی در خصوص آتش‌سوزی خودروی زن جوان رسیدند که متهم در بازجویی‌های فنی و با مشاهده دلایل و مستندات، ضمن اعتراف به کیف‌قاپی اعلام داشت، فردی با پرداخت پول از وی خواست تا کیف این خانم را سرقت کند و خودروی او را آتش بزند.

سرهنگ داوودآقا‌زاده در ادامه افزود: باتوجه به شناسایی متهم دوم، با هماهنگی‌های لازم و در یک عملیات برق‌آسا وی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود که همان اجیرکردن متهم اول بود اعتراف و انگیزه خود را از این کار اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در خاتمه ضمن اعلام اینکه در بازرسی به عمل‌آمده از منزل متهم اول کیف شاکی کشف و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شدند، بیان داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هرجامعه می‌باشد و تأمین و ارتقای امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.