تلویزیون دوباره میزبان «مردان آهنین» خواهد بود؟

رییس کمیته قویترین مردان ایران گفت: زمانیکه مسابقات قویترین مردان از تلویزیون پخش می‌شد جمعیت ورودی باشگاه‌ها به ۲۰۰ برابر رسید.

به گزارش تازه‌نیوز، محمود قراچورلو رییس کمیته قویترین مردان ایران در نشست خبری مسابقات قویترین مردان ایران، گفت: قدم اول همدلی بین ورزشکاران است. ما دو سال قهرمانی کشور داشتیم. قوی‌ترین مرد ایران در سالی که گذشت رضا قیطاسی بود.

رییس کمیته قویترین مردان ایران، ادامه داد: ما آمده‌ایم که دوباره دیده شویم. این یک شوی تلویزیونی است و از ورزشکاران می‌خواهم در جریان مسابقات هر مشکلی در برگزاری بود و آیتمی اگر تکرار شد با سعه صدر برخورد کنند تا این رقابتها به بهترین شکل برگزار شود. این مسابقات باید برای خانواده ها و همه مردم جذاب باشد بنابراین آیتم هایی طراحی شده که به جذابیت مسابقات اضافه کند. قطعا هدف همه ما اجرای عدالت است اما ممکن است اشتباهی هم رخ بدهد که قطعا سهوی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد مردم فکر می‌کنند ورزشکاران قویترین مردان از قشر مرفه هستند اما در واقعا ۹۰ درصد ورزشکاران این رشته از قشر ضعیف و زحمتکش جامعه هستند. ورزشکاران ما جزو بهترین های جهان هستند و در بین ۳۲ ورزشکار این مسابقات چهره های بسیار خوبی حضور خواهند داشت. تلاش زیادی شده تا به قاب تصویر برگردیم و اگر کوچکترین حرکت ناشایستی انجام شود به خانواده قویترین مردان بازمی گردد.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، قراچورلو افزود: این مسابقات ۱۵ میلیارد تومان هزینه دارد اما تا این لحظه اندازه ۱۵ هزار تومان هم اسپانسر پیدا نکرده‌ایم اما قطعا این رقابتها برگزار می‌شود. داریم برمی‌گردیم اما هنوز برنگشته‌ایم. شاید کوچکترین اتفاقی باعث شود پا گرفتن این رقابت ها دچار مشکل شود.

رییس کمیته قویترین مردان درباره جوایز نفرات برتر این مسابقات گفت: سعی‌مان این است به نفرات برتر اول تا سوم این رقابتها جوایز خوبی را اهدا کنیم.

وی درباره دلایل لغو مسابقات مستریونیورس در کیش، گفت: در آن زمان مجوز وزارت ورزش با پیگیری‌های انجام شده صادر شد اما شرایط دیگر و مباحث مالی و حضور تیم های خارجی اجازه برگزاری این مسابقات را نداد.

وی با بیان اینکه به دلیل برخی مسائل مسابقات قویترین مردان در ۱۴ سال گذشته فقط یک سال پخش شد، گفت: زمانیکه مسابقات قویترین مردان پخش شد ورودی جوانان و نوجوانان به باشگاه‌ها ۲۰۰ برابر شد. قویترین مردان ایران بر گردن ورزش ایران حق دارد و چهره‌هایی مثل محراب فاطمی و مرحوم روح الله داداشی برای همیشه در ذهن ها ماندگار شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.