قتل اشتباهی در نزاع ۳۰ نفری در مشهد!

قاتل گفت: فکر می‌کردم شخصی که کشتم، از طرف‌های مقابل است به همین خاطر هم اشتباهی او را با چاقو زدم.

به گزارش تازه‌نیوز، درنزاع وحشتناکی که بین حدود۳۰ نفر در سرای پوشاک فروشان مشهد رخ داد، شاگرد آب میوه فروشی با ضربات چاقوی «کلاه قرمزی» به قتل رسید و چند نفر نیز مجروح شدند.

به نقل از خراسان، این حادثه هولناک بیست و نهم بهمن هنگامی در اطراف سرای پوشاک فروشان منطقه ۱۷ شهریور مشهد رخ داد که مرد میوه فروش شاگردش را برای طلب ۸۰۰هزار تومانی نزد یکی از مغازه داران داخل سرا فرستاد.«ارسلان-ف»نیز به فروشگاه«م» رفت و با رساندن پیغام صاحبکارش گفت:آمدم تا پول آب میوه هایی را وصول کنم که نوشیده اید! امااین جمله او با جبهه گیری طرف های مقابل روبه رو شد و کار به توهین کشید. دراین هنگام شاگرد آب میوه فروشی، به نزد صاحبکارش بازگشت و ماجرا را برای او شرح داد.«ن» که از شنیدن پاسخ آن ها به شدت ناراحت شده بود با چهره ای خشمگین به سرای پوشاک فروشان رفت و بدین ترتیب نزاعی بین آن ها شروع شد ولی این نزاع در حالی با دخالت دیگر کسبه خاتمه یافت که مرد آب میوه فروش احساس می کرد نباید طرف های مقابل او را کتک می زدند!

طولی نکشید که کار به عده کشی انجامید و تلفن ها برای کشاندن دعوا گران و اوباش به محل سرای پوشاک فروشان به کار افتاد. ساعتی بعد با ورود حدود۲۰نفر به اطراف میدان ۱۷ شهریور مشهد،چوب وچماق ها بالا رفت و این گونه نزاع وحشتناکی در منطقه سرای پوشاک فروشان رخ داد. دو گروه در حالی با چماق و چاقو به جان هم افتادند که برخی از آن ها حتی یکدیگر را نمی شناختند به همین دلیل یکی از عاملان نزاع وقتی دید که ارسلان(شاگرد آب میوه فروشی)به سمت یکی از شرکت کنندگان در نزاع چوب پرت می کند با این تصور که او از طرف های مقابل است، به سوی وی رفت و با چهره ای خشمگین از پشت سر تیغه چاقو را بر پیکر شاگرد آب میوه فروشی فرود آورد. او سپس چاقو را بیرون کشید و ضربه کاری دیگری نیز به او زد به گونه ای که شاگرد آب میوه فروشی نقش بر زمین شد و صدای فریاد اطرافیان به هوا برخاست. گروهی از عوامل نزاع وقتی دیدند که به اشتباه یکی از طرف های خودشان را مجروح کرده اند؛ بی درنگ از صحنه حادثه گریختند و در کمتر از ۳۰ ثانیه در کوچه و پس کوچه های اطراف میدان ۱۷ شهریور ناپدید شدند.

دقایقی بعد نیروهای امدادی از راه رسیدند و پیکر ارسلان را به همراه چند جوان مجروح دیگر به مراکز درمانی انتقال دادند اما «ارسلان» که به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شده بود، روز بعد بر اثر عوارض ناشی از ضربات چاقو جان سپرد و بدین ترتیب ماجرای این نزاع خونبار، رنگ جنایت به خود گرفت. از سوی دیگر با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی صالح(رئیس مجتمع قضایی ثامن مشهد) گروهی از نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت مشهد وارد عمل شدند و چند تن از عوامل نزاع را دستگیر کردند اما بررسی دوربین های مداربسته حکایت از آن داشت که جوان «کلاه قرمزی»ضربات چاقو را از پشت سر بر پیکر شاگرد آب میوه فروشی وارد کرده است. به همین دلیل و با صدور دستوری از سوی سرهنگ احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد)گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی نیز برای دستگیری«جوان کلاه قرمزی» وارد عمل شدند وتحقیقات گسترده ای را با دستورات قاضی سیبویه(بازپرس شعبه ۳۰۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد)آغاز کردند.

با استقرار کارآگاهان در یکی از مراکز انتظامی مشهد، رصدهای اطلاعاتی برای دستگیری متهم فراری در حالی ادامه یافت که یکی از مجروحان بستری در بیمارستان نیز بازداشت شد اما هنوز عملیات دستگیری شروع نشده بود که «عباس-الف»(جوان کلاه قرمزی)با همکاری یکی دیگر از مراکز انتظامی بازداشت شد و به قتل «ارسلان» اعتراف کرد. او گفت: من فکر می کردم او از طرف های مقابل است به همین خاطر هم اشتباهی او را با چاقو زدم و سپس چاقو و کلاه را در اطراف میدان ۱۷ شهریور انداختم و فرار کردم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.