داغ کردن گوشی پیکسل ۶ برای گوگل دردسر‌ساز شد

پرونده‌ی قضایی جدیدی علیه گوگل مطرح شده که دلیل آن، داغ‌ شدن بیش‌ از حد پیکسل ۶ پرو است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از زومیت، شکایت دسته‌جمعی علیه گوگل ادعا می‌کند این شرکت از نقص پیکسل ۶ پرو که باعث داغی بیش‌ از حد آن می‌شود، مطلع بوده است.

بر اساس گزارش طبق قانون Law360، جنیفر هایت نماینده‌ی پرونده‌ی شکایت دسته‌جمعی علیه گوگل درمورد مشکل پیکسل ۶ پرو ادعا می‌کند داغی بیش‌ از حد گوشی گوگل تصادفی نبوده است.

در دادخواست شکایت دسته‌جمعی علیه گوگل ادعا شده که این شرکت قبل‌ از شروع فروش پیکسل ۶ پرو از نقص داغی بیش‌ از حد این گوشی اطلاع داشته اما بدون هیچ هشداری به مصرف‌کنندگان به فروش دستگاه‌ ادامه داده است.

هایت استدلال می‌کند گوگل باید به مصرف‌کنندگان درمورد مشکل پیکسل ۶ پرو اطلاع می‌داد. علاوه‌بر این شاکی از شرکت می‌خواهد گوشی‌های مشکل‌دار را فراخوانی و به کسانی که دستگاه را خریداری کرده‌اند غرامت پرداخت کند.

شکایت دسته‌جمعی علیه گوگل در کالیفرنیا تنظیم شده و هایت نماینده‌ی دارندگان پیکسل ۶ پرو در این ناحیه است. طبق پرونده، گوگل قانون راهکارهای حقوقی مصرف‌کنندگان کالیفرنیا، قانون تبلیغات نادرست، قانونی رقابت ناعادلانه و قانون ضمانت مصرف‌کننده‌ را نقض کرده است.

توجه‌به این نکته اهمیت دارد که تشکیل پرونده علیه گوگل و پیکسل ۶ پرو این شرکت درحال‌حاضر در مرحله‌ی ابتدایی قرار دارد. شکایت هایت قبل‌از وقوع هر اتفاقی باید مراحل متعددی را بگذراند و حتی امکان دارد از مرحله‌ی تشکیل پرونده عبور نکند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.