حذف کاظم صدیقی از دانشگاه امام صادق ضربه بزرگ به سوپر انقلابیون بود

حذف ⁧ کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق ضربه بزرگی بود برای شبکه سوپرانقلابیون در این دانشگاه که امروز در اوج قدرت‌ هستند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتمادآنلاین، فرید مدرسی، خبرنگار سیاسی در توییتر خود نوشت:

حذف ⁧ کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق ضربه بزرگی بود برای شبکه سوپرانقلابیون در این دانشگاه که امروز در اوج قدرت‌ هستند.

‌سرشاخه این شبکه، ⁧مهدی چوپانی⁩ (مجاهد) که متخصص ⁧ عملیات روانی⁩ است، به خوبی فهمید که اگر صدیقی در شب قدر به دانشگاه دعوت شود، می‌تواند فضایی در حاکمیت ایجاد کند تا حذف او از سنگرهای قدرت رخ ندهد.

‌چوپانی که مدت‌ها معاون فرهنگی دانشگاه امام صادق بود و پروژه‌های بزرگی را اجرا کرده در حاکمیت، از نفوذ و ارتباطاتش سود برده تا شبکه‌ای تاثیرگذار و پیونددهنده با شبکه‌های میثم نیلی، ⁧ حسین طائب⁩ ، عزیز جعفری و سعید جلیلی راه‌اندازی کند.

ماموریت سیاسی او فراتر از دیروز و امروز است که با وجود مخالفت‌های مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی، همچنان در دفترش ماندگار است.

‌دانشگاه امام صادق پس از آیت‌الله مهدوی‌کنی حیاط خلوت او و این شبکه‌ها شد که اعضای مشترک میان چند شبکه، پیوندشان را عمیق و مستحکم کرده و چوپانی شده محبوب القلوب همه آنان که پیوندگاه راهبردی‌شان است.

‌اولین قربانی شبکه دانشگاه امام صادق، ⁧صالح هاشمی‌گلپایگانی⁩ ، رئیس اسبق گزینش این دانشگاه بود که از ستاد امر به معروف حذف شد. او حامی چوپانی در دانشگاه بود.

جدیدترین قربانی هم شاید کاظم صدیقی باشد که ⁧ میثم نیلی⁩ به نیابت از مهدی چوپانی، تمام قد شیخ کاظم را ستود و دست‌بوسی مجازی کرد تا او دلگرم شود و بماند.

‌اما چوپانی و نیلی (شبکه دانشگاه امام صادق) نباید می‌گذاشتند که صدیقی از سخنرانی شب‌های قدر در دانشگاه امام صادق حذف شود. البته هنوز هم دیر نشده، می‌توانند به خاطر حفظ ⁧  تنگه هرمز سوپرانقلابیون⁩ ، از حاج‌آقا هزینه کنند که کرده‌اند و می‌کنند و ‌خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.