زنم قصد طلاق داشت، او را کشتم!

مردی معتاد که به قتل همسرش اعتراف کرده است به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود تا به اتهامش رسیدگی شود.

به گزارش تازه‌نیوز، مرد معتاد که همسرش را به خاطر درخواست طلاق کشته ‌است، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به نقل از اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است وقتی همسرش تصمیم به طلاق گرفت او را مقابل چشمان فرزندانش با ضربات چاقو کشت و از مدرسه محل زندگی‌اش فرار کرد.

یک سال قبل مرد مغازه‌داری با پلیس تماس گرفت و از اتفاقی هولناک خبر داد. او گفت: مغازه من روبه‌روی یک مدرسه غیرانتفاعی است. صدای فریادهای زنی را شنیدم که کمک می‌خواست. از مغازه بیرون آمدم. داشتم مدرسه را نگاه می‌کردم تا راهی برای کمک پیدا کنم و مردی را دیدم که با لباس‌های خونی از مدرسه خارج شد.

بعد از حضور ماموران در مدرسه مشخص شد زنی که در خانه سرایداری زندگی می‌کرد، با ضربات چاقو به قتل رسیده ‌است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات، فرزندان مقتول علیه پدرشان شکایت و او را عامل قتل مادرشان معرفی کردند.

پلیس، شوهر این زن به نام منوچهر را ردیابی و بازداشت کرد. منوچهر در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت از عشق زیاد زنش را کشته ‌است.

متهم گفت: من و منیر سال‌های زیادی با هم زندگی ‌کردیم. ما در سرایداری یک مدرسه مشغول بودیم و دو فرزند هم داشتیم. چون من اعتیاد دارم، همسرم با من اختلاف داشت. من او را خیلی دوست داشتم و 15 بار هم اعتیادم را ترک کردم اما هر بار دوباره به سمت مواد رفتم. آخرین بار دوباره به اصرار منیر در کمپ بستری شدم و اعتیاد را ترک کردم اما به محض این‌که مرخص شدم دوباره به سمت مواد رفتم. وقتی منیر این موضوع را فهمید خیلی عصبانی شد و گفت می‌خواهد طلاق بگیرد. او خیلی در تصمیمش مصمم بود و من متوجه شدم دیگر راهی نیست.

منوچهر در ادامه گفت: بار آخر وقتی با هم جروبحث کردیم و منیر گفت دیگر حاضر نیست به این رابطه ادامه دهد من چاقو برداشتم تا او را بترسانم اما منیر نترسید و به رفتنش اصرار کرد. من هم کنترل خودم را از دست دادم و او را زدم. من اشتباه بزرگی کردم و از کرده خودم بسیار پشیمان هستم.

بعد از گفته‌های متهم و تکمیل تحقیقات و با توجه به درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.