مهمان زیادی؛ انگیزه درگیری مرگبار ۳ جوان همخانه‌ای

جوانی که دوست همخانه‌ای خود را به قتل رسانده، در درگیری مرگبار زخمی شده و اکنون در بیمارستان بستری است.

به گزارش تازه‌نیوز، درگیری مرگبار چند جوان همخانه تبعه افغانستان به مرگ یکی از آنها و مجروح شدن متهم به قتل منجر شد.

به نقل از سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد حدود ساعت ۱۸ پانزدهم فروردین از طریق همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران از درگیری سه جوان تبعه افغانستان مطلع شدند و پس از حضور در محل طی تماس با تلفن بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، بازپرس محمد جواد شفیعی را از این درگیری که در محله ابراهیم‌آباد اتفاق افتاده بود باخبر و اعلام کردند یکی از طرفین درگیری که جوانی ۲۵ ساله‌ بود، در اثر جراحات ناشی از ضربه چاقو جان خود را از دست داده است. همچنین ماموران کلانتری اعلام کردند قاتل و پسردایی مقتول زنده و هر دو زخمی هستند.

به این ترتیب، بازپرس جنایی دستور شروع تحقیقات اولیه را صادر کرد و  در بررسی‌های مقدماتی معلوم شد ضربه چاقو به قفسه‌سینه مقتول اصابت کرده و احتمالاً همان ضربه کشنده بوده است. همچنین ضربه چاقو به شکم پسردایی مقتول خورده و به بدن قاتل هم ضربه‌ای وارد شده که دو زخمی در بیمارستان بستری هستند. وقتی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بازجویی از متهم به قتل بالای سر او رفتند مشخص شد این زخمی، قادر به حرف زدن نیست، اما تحقیقات حکایت از آن داشت که اسم او زبیر است.

پس از آن ماموران سراغ پسردایی مقتول که توان حرف زدن داشت رفتند. او گفت: من و پسرعمه‌ام با چند نفر دیگر که یکی از آنها همان قاتل است در خانه کوچکی حوالی یافت‌آباد زندگی می‌کنیم. قاتل مدام دوستانش را به عنوان مهمان به آنجا می‌آورد و حتی مهمانانش چند روز می‌ماندند. خانه کوچک بود و کم بودن جا و شلوغی باعث شد چند بار به زبیر تذکر بدهیم. حتی چند بار درگیر شدیم. بار آخر هم سر همین مسائل درگیر شدیم. دعوا از خانه به بیرون کشیده و در آن درگیری قاتل زخمی شد، پسرعمه‌ام را کشت و من را هم زخمی کرد.

 

در حال حاضر به دستور بازپرس جنایی، جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافته است و پسردایی مقتول و متهم به قتل هر دو تحت درمان قرار دارند اما از آنجا که متهم قادر به پاسخگویی و دفاع از خود نیست تحقیقات در شاخه‌های دیگری ادامه دارد و قرار است این متهم به قتل که در حال حاضر تحت مراقبت ماموران در بیمارستان بستری است  بعد از بهبود به طور مفصل مورد تحقیق قرار گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.