برنامه ترامپ برای تحویل قدرت و خروج از کاخ سفید اعلام شد

ترامپ یک روز قبل از ورود بایدن به کاخ سفید، به اسکاتلند می‌رود.

به گزارش تازه نیوز، برنامه ترامپ برای تحویل قدرت به بایدن اعلام شد.

دستیار رسانه‌ای ترامپ، دن اسکاوینو توئیت زده و به نقل از ترامپ درباره صدور گواهینامه انتخاباتی نوشت: “اگر چه با نتیجه انتخابات و خروجی آن کاملا مخالفم، با این حال نقل و انتقال منظم در روز 20 ژانویه اتفاق می‌افتد. همیشه گفته‌ام به مبارزه خود ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل شود که فقط آرای قانونی شمارش شده است. اگرچه این نشان دهنده پایان اولین دوره بزرگترین تاریخ ریاست جمهوری است، اما آغاز مبارزه ما برای باشکوه کردن دوباره آمریکا است!”

به عبارتی ترامپ بالاخره شکست را پذیرفت و اعلام کرد کاخ سفید را ترک می‌کند. ترامپ یک روز قبل از ورود بایدن به کاخ سفید، به اسکاتلند می‌رود. به مقامات فرودگاه پرستویک در اسکاتلند خبر داده شده که مقدمات امنیتی را برای ورود ترامپ آماده کنند.

ورودیه گلاسکو با زمین گلف ترامپ 30 مایل فاصله دارد.

این در حالی است که نیکلا استورجن، وزیر اول اسکاتلند تمام ورود و خروجی به منطقه را به دلیل شیوع کرونا ممنوع کرده است.

برنامه ترامپ برای تحویل قدرت به بایدن طوری تنظیم شده تا او در روز تحلیف نباشد. اگر ترامپ به اسکاتلند برود، به این معناست که وی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن حضور نخواهد یافت. معنای این رفتار ترامپ، عدم پذیرش قلبی نتایج انتخابات 2020 آمریکا ست که بارها اعلام کرده بود و همچنان بر تقلب در انتخابات تاکید دارد. شاید به همین علت زاکربرگ، دسترسی های او به شبکه‌های اجتماعی را مسدود کرد. مدیر فیس بوک اعلام کرد حساب کاربری ترامپ به طور نامحدود و دست کم برای دو هفته تا زمان ترک کاخ سفید تعلیق می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.