ترامپ بازهم ضایع شد؛ یک سند هم برای تقلب نداد!

یکی از نتایج حوادث حمله به کنگره، جداشدن برخی از سرشناس‌ترین چهره‌های جمهوری خواه از ترامپ بود.

به گزارش تازه نیوز، جمهوری‌خواهانی که به ترامپ پشت کردند…خبری که به شدت در محافل سیاسی جهان پژواک داشت. میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس سنا یکی از این افراد است که از روزهای قبل عدم حمایت از ترامپ در موضوع تقلب در انتخابات را رسانه‌ای کرده بود و هفته قبل هم به ترامپی‌ها در داستان آرای الکترال پشت کرد.

سناتور لیندسی گراهام، یار غار ترامپ بود که با جمله «کافی، کافی است» راه خود را از ترامپ جدا کرد. وی گفت به من گفتند 66 هزار نفر زیر 18 سال در جورجیا رای دادند اما یکی را هم نتوانستند به من نشان دهند. آنها گفتند 8 هزار دزد در زندان رای دادند و یکی را هم نتوانستند ثابت کنند.

میک ملوانی رئیس سابق دفتر کاخ سفید که از سمت نماینده ویژه در ایرلند استعفا کرد.

رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان نیز شورش در کنگره را خلاف میهن پرستی دانست و به شدیدترین وجه آن را محکوم کرد.

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان نیز ترامپ و شورشیان را محکوم کرد و آنها را ضد آمریکایی خواند. این ها نمونه‌هایی بود از جمهوری‌خواهانی که به ترامپ پشت کردند و اجازه ندادند بیش از این حیثیت خود و حزب شان دستخوش رفتارهای ترامپ شود.

۱ نظر
  1. خسرو

    حالا که ترامپ نتوانسته مدرکی ارائه کند برای تقلب پیشنهاد میکنم بیاید پیش موسوی و کروبی قول میدهم خیلی به او خوش میگذره چون بطور مرتب سید حسن و خاتمی و با دیگر دوستان مرتب شب نشینی دارند او هم دوستانش را بیاورد از جمله نتانیاهو آنوقت چه شود

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.