قاتل پسر جوان کیست: دوست مست یا شاگرد سبزی‌فروش؟

پلیس در حال تحقیق درباه قتل پسری جوان است که در دعوای خیابانی با ضربه چاقو کشته شد.

به گزارش تازه‌نیوز، دوست پسری جوان که بر اثر ضربه چاقو جان خود را از دست داده است، به دستور دادیار جنایی بازداشت شد.

به نقل از سایت جنایی، رسیدگی به این پرونده زمانی در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران آغاز شد که پسر نوجوان به نام مهرداد هنوز زنده اما به شدت مجروح بود. ادیار روحانی‌زاده  در ۲۸ فروردین ماه دستور شروع تحقیقات را صادر کرد، اما با توجه به شرایط پسر مجروح امکان تحقیق از او وجود نداشت.

بنابراین تحقیقات با سوال از دوست مهرداد به نام بابک و شنیدن اظهارات شاهدان محلی ادامه یافت. دوست جوان مجروح گفت: آن شب من و دوستم با هم مشروب خورده بودیم. بعد برای گشتن بیرون رفتیم و در راه مهرداد می‌خواست برای تلفنش شارژ بخرد که به دکه رفت. دم دکه یک سبزی‌فروشی بود و در آنجا دوستم با کارگر سبزی فروشی درگیر شد و او بود که دوستم را با چاقو زد؛ البته نمی‌دانم چرا کارگر سبزی فروشی و مهرداد با هم جر و بحث کردند.

این در حالی بود که شاهدان در ادامه تحقیقات گفتند کارگر و آن دو جوان با هم جر و بحث و درگیری داشتند و بابک در حالت مستی ضربه را به دوست خودش خودش زد.

تحقیقات با بدست آمدن این نتایج ادامه داشت و پرونده در شعبه اول دادیاری در حال رسیدگی بود تا اینکه از بیمارستان خبر رسید نوجوان مجروح جانش را از دست داده است. به این ترتیب پرونده از درگیری به قتل تبدیل شد و در اولین اقدام قضایی دادیار روحانی‌زاده دستور بازداشت بابک را داد و در آینده نزدیک پرونده در یکی از شعبه بازپرسی ویژه قتل رسیدگی خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.