پیش‌بینی قیمت دلار فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار با نوسانات محدود، روز دوشنبه را به پایان رساند. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد و کارشناسان اقتصادی دلار را در روند اصلاحی می‌دانند. به اعتقاد آنها دلار در روند صعودی در حال استراحت است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

ثبات دلار کوتاه‌مدت است

فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها بر اساس معیارهایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارزهای خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.

تتر به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت

قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به‌ترتیب با رقم‌های ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.