پوچتینو به دنبال بهترین گلزن تاریخ سیتی

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، قرارداد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی با این تیم در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز توافق برای تمدید قرارداد انجام نشده است. پپ گواردیولا چندی قبل ماندن این بازیکن در رختکن سیتی را منوط به عملکرد او در ادامه فصل دانست، اما سرخیو آگوئرو اغلب بازی های این فصل را به علت مصدومیت از دست داده و بعید است سال آینده نیز شاهد حضور او در ترکیب سیتیزن ها باشیم.

اما کانال مثبت اعلام کرد مائوریتسیو پو.چتینو، سرمربی آرژاتینی و جدید پاری سن ژرمن خواهخان انتقال سرخیو آگوئرو، هموطنش به این تیم شده است. پوچتینو معتقد است تجربه و قدرت تمام کنندگی این مهاجم 33 ساله در دیدارهای حساس گره گشای پاری سن ژرمن خواهد بود و سرخیو آگوئرو می تواند به این تیم برای فتح عناوین اروپایی کمک کند.

یکی از مشکلات اصلی جذب سرخیو آگوئرو دستمزد هنگفت و 240 هزار پوندی او در هفته است و سیتی نیز به همین دلیل قصدی مبنی بر تمدید قرارداد او ندارد. اما پاری سن ژرمن مشکلی از این حیث نداشته و می تواند این رقم را پرداخت. در حال حاضر مائورو ایکاردی، مهاجم پاری سن ژرمن دچار افت محسوسی شده و نتوانسته انتظارات را در پاریس فراهم کند. سرخیو آگوئرو می تواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریس شود و نیازی نیست باشگاه فرانسوی رقمی بابت خرید او به منچسترسیتی پرداخت کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.