توهین دوباره به قرآن در سوئد توسط یک زن +عکس

یک زن سوئدی روز جمعه در شهر مالمو در یک اقدام موهن جدید به قرآن اقدام به سوزندان کتاب مقدس مسلمانان کرد. تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که مردی که در حال حمل پرچم اسرائیل است در کنار این زن ایستاده است.

فارس نوشت: یک زن سوئدی روز جمعه در شهر مالمو در سوئد در یک اقدام موهن جدید به قرآن اقدام به سوزندان کتاب مقدس مسلمانان کرد.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که مردی که در حال حمل پرچم اسرائیل است در کنار این زن ایستاده است.

گفته می‌شود این زن هفته گذشته هم در نزدیکی استکهلم به کتاب مقدس قرآن اهانت کرده بود.

روز پنجشنبه گزارش شد مقام‌های سوئد بار دیگر برای برگزاری تجمعی که قرار است در آن به کتاب مقدس مسلمانان توهین شود مجوز صادر کرده‌اند.

شبکه سوئدی SVT پنجشنبه گزارش داد پلیس «مالمو» در جنوب این کشور مجوز برگزاری این تجمع جنجالی در روز جمعه را صادر کرده است.

مسئولان سوئدی علاوه بر این قرار است دو درخواست دیگر برای برگزاری تجمعات مشابه در هفته جاری را مورد بررسی قرار دهند.

یکی از این دو تجمع قرار است روز شنبه در «مالمو» و دیگری روز یکشنبه در «روزنگراد» برگزار شوند.

صدور مجوز برای تجمعاتی که در آنها عده‌ای کتاب آسمانی مسلمانان را به آتش می‌کشند باعث تیره شدن روابط دیپلماتیک بسیاری از کشورهای مسلمان با سوئد شده است.

به عنوان مثال، «سازمان همکاری اسلامی» از اعضای خود خواسته در برابر سوئد، دانمارک و دیگر کشورهایی که اجازه اهانت به کتاب مقدس مسلمانان را می‌دهند اقدامات سیاسی و اقتصادی انجام دهند.

برگزاری چنین تجمعاتی در سوئد و دانمارک که مجوز آنها به بهانه «آزادی بیان» صادر می‌شود خشم مردم در کشورهای جهان اسلام را به همراه داشته است.

دانمارک دسامبر گذشته در پرتو چنین تحولاتی قانونی را به تصویب رساند که هر گونه اهانت به قرآن در اماکن عمومی را ممنوع اعلام می‌کند.

برخی گزارش‌ها حاکی است سوئد نیز در حال بررسی برخی اقدامات حقوقی است که پلیس را از صدور مجوز برای چنین تجمعاتی منع می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.