وام کارتخوان بانک صادرات

به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود هستید اما محدودیت بودجه اجازه انجام این کار را نمی‌دهد؟ دیگر نیازی نیست نگران باشید چرا که شما می‌توانید با دریافت تسهیلات کارتخوان بانک صادرات، در کمترین زمان ممکن به کسب و کار خود رونق ببخشید و آن را گسترش دهید.

یکی از مؤثرترین و بهترین راه‌ها برای گسترش کسب و کار، دریافت تسهیلات است. امروزه تسهیلات به شکل‌های متنوعی به متقاضیان ارائه می‌شود. اما خوب است بدانید که برخی از تسهیلات شرایط دشوار و بهره سالیانه بالایی دارند. وام کارتخوان بانک صادرات، یکی از بهترین گزینه‌ها برای متقاضیان دریافت تسهیلات محسوب می‌شود و از مزایای فراوانی برخوردار است. کاربران می‌توانند با انجام چند اقدام ساده، این تسهیلات را دریافت نموده و با استفاده از آن، به کسب و کار خود رونق ببخشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه دریافت وام کارتخوان صادرات بیشتر آشنا شوید.

 نحوه دریافت وام کارتخوان بانک صادرات

قبل از انجام هر اقدام، باید کارتخوان سیار بانک صادرات را دریافت کنید. البته برای انجام این کار، نیازی نیست چندین مرتبه به شعبه‌های بانک صادرات مراجعه کنید و پول بلوکه در حساب جاری خود قرار دهید. شما می‌توانید با انجام چند اقدام ساده بدون نیاز به بلوکه پول در حساب، در کمترین زمان ممکن صاحب یک دستگاه کارتخوان متصل به حساب بانک صادرات شوید. خوب است بدانید که دستگاه کارتخوان سیار مدل پکس D210 با برنامه و نرم‌افزارهای بانک صادرات و تمامی بانک‌ها و مؤسسات مالی سازگار هستند.

پس از دریافت دستگاه کارتخوان و انجام تراکنش‌های زیاد در طول روز، شما می‌توانید با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی بانک صادرات، از جزئیات دقیق حساب خود و مبلغ تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت آن مطلع شوید. البته جهت دریافت این تسهیلات باید مدارک لازم را فراهم سازید و توجه بسزایی به شرایط داشته باشید. جهت تسریع فرآیند دریافت وام کارتخوان بانک صادرات، پیشنهاد می‌شود قبل از انجام هر کاری، با متخصصان و کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت فرمایید. توجه داشته باشید که هر چقدر تراکنش‌های روزانه و ماهانه متقاضیان بیشتر باشد، مبلغ وام آن‌ها و مدت زمان بازپرداخت افزایش می‌یابد.

 مزایای وام کارتخوان صادرات

و اما مزایای وام کارتخوان صادرات؛ از مهم‌ترین مزایای دریافت این تسهیلات، می‌توان به اقساط بلند مدت و منعطف آن اشاره نمود. کاربران می‌توانند این وام را در مبالغ مختلف با بهره ۵/۰ الی ۳۶ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ الی ۴۸ ماهه به بهترین شکل دریافت کنند و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوند. یکی دیگر از مزایای این تسهیلات، ارائه سریع آن است. شما می‌توانید با ارائه سریع مدارک و پیمودن مراحل اداری خاص، در کمترین زمان ممکن وام دستگاه کارتخوان صادرات را دریافت کنند. از طرفی دیگر، شرایط دریافت این وام نسبت به سایر طرح‌های تسهیلاتی آسان‌تر است. ناگفته نماند که صاحبان تمامی مشاغل دارای کارتخوان بانک صادرات، می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

 مدارک لازم برای دریافت تسهیلات کارتخوان صادرات

از مهم‌ترین مراحل دریافت وام کارتخوان بانک صادرات، می‌توان به فراهم‌سازی و ارائه مدارک لازم اشاره نمود. متقاضیان دریافت این تسهیلات، باید پروانه کسب یا گواهی شغلی را به همراه تمامی مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی ارائه دهند. فراموش نکنید که وجود هر کسری در مدارک، می‌تواند زمان دریافت تسهیلات را به تعویق بیندازد. علاوه بر آن، استفاده از مدارک فاقد اعتبار برای دریافت این تسهیلات مجاز نیست.

 شرایط وام کارتخوان بانک صادرات

یکی از شرایط بسیار مهم وام کارتخوان بانک صادرات، گردش مالی مناسب است. متقاضیان دریافت این تسهیلات باید روزانه تراکنش خوبی داشته باشند. هرچقدر که گردش مالی بهتر باشد، مبلغ وام نیز به همان مقدار افزایش می‌یابد. از سویی دیگر، متقاضیان برای دریافت تسهیلات کارتخوان بانک صادرات باید یک ضامن رسمی به همراه فیش حقوقی داشته باشند. ناگفته نماند جواز کسب و سایر مدارک متقاضی دریافت تسهیلات و ضامن باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشند. علاوه بر آن، متقاضی نباید سابقه چک برگشتی و بدهی به بانک داشته باشد.

 سود سالیانه وام کارتخوان بانک صادرات

یکی از سؤالاتی که برای بسیاری از کاربران مطرح می‌گردد، این است که سود و کارمزد سالیانه وام کارتخوان بانک صادرات چگونه محاسبه می‌شود؟ از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر روی سود سالیانه این تسهیلات می‌توان به زمان و مبلغ سپرده کوتاه مدت یا بلند مدت، مبلغ تسهیلات درخواستی، زمان بازپرداخت و گردش مالی اشاره نمود. اما در حالت کلی سود سالیانه تسهیلات مربوط به کارتخوان بانک صادرات حدود ۵/۰ الی ۳۶ درصد با توجه به عوامل ذکر شده متغیر است. برای محاسبه سود سالیانه و مبلغ تسهیلات، می‌توانید به سامانه رسمی بانک صادرات مراجعه فرمایید.

 مبلغ تسهیلات کارتخوان بانک صادرات

شاید این مسئله کمی عجیب به نظر برسد اما خوب است بدانید که حداکثر مبلغ تسهیلات کارتخوان بانک صادرات حدود ۱ میلیارد تومان است. مبلغ وام کارتخوان بانک صادرات از عواملی همچون زمان بازپرداخت، گردش مالی، نوع سپرده، زمان و مبلغ سپرده و تعداد تراکنش‌های روزانه تأثیرپذیر است. به گویشی دیگر، هر چقدر که مبلغ و زمان سپرده بیشتر باشد و میزان تراکنش ماهانه بالاتر باشد، مبلغ تسهیلات نیز به همان مقدار افزایش می‌یابد.

 کلام پایانی

متأسفانه امروزه دریافت تسهیلات برای مشاغل امری بسیار دشوار و پر چالش محسوب می‌شود. اما دیگر نیازی نیست نگران باشید. در گام اول باید به وبسایت‏های معتبر همچون پرداخت کالا مراجعه فرمایید تا بتوانید دستگاه کارتخوان متصل به حساب بانک صادرات را بدون بلوکه پول در حساب با شرایط آسان و قیمت مناسب تهیه کنید. پس از آن، باید تراکنش‌های روزانه و ماهانه خود را افزایش دهید تا بتوانید امتیاز حساب را بالا ببرید. پس از گذشت ۳ الی ۶ ماه، شما می‌توانید با انجام چند اقدام ساده، وام کارتخوان بانک صادرات را دریافت کنید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید.

البته عدم رعایت نکات ذکر شده، می‌تواند مشکلاتی را در دریافت این تسهیلات به وجود آورد و به همین دلیل، باید قبل از دریافت تسهیلات با کارشناسان مشورت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.