حامد زمانی در بیمارستان بستری شد +عکس

یک خبرنگار حوزه موسیقی از بستری شدن حامد زمانی، خواننده کلیپ مرگ بر آمریکا در بیمارستان خبر داد. ‏

به گزارش تازه نیوز، حامد زمانی دوباره خبرساز شد. بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار توئیتی از بستری شدن زمانی در هفته گذشته خبر داد. او با انتشار تصویری در توئیتر خبر از بستری شدن خواننده «مرگ بر آمریکا» در بیمارستان بر اثر اختلالات قلبی داده است.

بهمن بابازاده با انتشار توئیتی نوشت: خواننده «مرگ بر آمریکا» ‎به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد. او که مدت هاست مورد غضب جناح راست تندروی ایران است پس از کشف ‎وافور در وسایل همراهانش در فرودگاه در لیست سیاهِ بایکوت خبرگزاری های راستی است.

حامد زمانی که سال‌ها در عرصه موسیقی فعالیت کرده اکنون مدتی است در این حوزه فعالیتی ندارد. او در ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ترانه‌ای به نام «مرگ بر آمریکا» در برابر سفارت سابق آمریکا را اجرا کرد و شهرتش افزون شد. این ترانه با شعر محمدمهدی سیار و سفارش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده‌بود.

در روز پنجشنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۸، یکی از همراهان حامد زمانی در فرودگاه مهرآباد تهران بازداشت شد. نیروی انتظامی علت بازداشت فرد همراه زمانی را «حمل ادوات ممنوعه» عنوان کرد و رسانه‌ها عنوان کردند منظور از ادوات ممنوعه «وافور» بوده‌است. همچنین فیلمی نیز از درگیری زمانی با مأموران فرودگاه در اینترنت دست به دست شد. تلفن همراه زمانی نیز بابت تلاشش برای فیلم‌برداری از مأموران فرودگاه ضبط شده و خود او نیز بازداشت شد.

حواشی این خبر، او را دوباره در رسانه‌ها آفتابی کرد به طوری که برای توضیح اتفاقات آن روز فرودگاه چند مصاحبه ویدئویی داشت. با این حال رسانه‌های همفکر او، این روزها خبری از وی منتشر نمی‌کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.